Stop geluidsoverlast NDSM –(dance)evenementen


Gast

/ #44

2013-03-09 12:04

: http://www.amsterdam.nl/veelgevraagd/hoe-kan-ik-een-klacht-indienen-over-de-gemeente-amsterdam-of-mijn-stadsdeel/?caseid={806F6947-743F-44EB-A614-DB807049CA28}&parentproductid={249D3A8E-ED07-4E4C-BFAD-49F174342FD5} .



Desgewenst kan ik uw klacht doorzenden naar het stadsdeel. Indien u dat wilt, kunt u mij dat per mail of telefonisch laten weten.

Het stadsdeel heeft zes weken de tijd om uw klacht te behandelen. Indien een reactie uitblijft of u bent niet tevreden over de reactie, kunt u opnieuw contact met de ombudsman opnemen.

U kunt dan een afschrift van uw klacht en van de reactie van het stadsdeel toezenden met daarbij aangegeven op welke punten u de reactie van het stadsdeel niet correct vindt.



Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.



Met vriendelijke groet,






werkdagen: di-woe-do-vrij

Gemeentelijke Ombudsman

Amsterdam-Almere-Diemen-Landsmeer-Waterland-Weesp-Zaanstad-Stadsregio Amsterdam

Bezoekadres: Singel 250 (hoek Raadhuisstraat)

Postadres: Postbus 11131, 1001 GC Amsterdam

Algemeen (020) 625 9999

Internet: www.gemeentelijkeombudsman.nl



Blijf op de hoogte van de uitgebrachte rapporten en ontwikkelingen en meld u aan voor de digitale nieuwsbrief via www.gemeentelijkeombudsman.nl.