Behoud 1 MD-11 voor de Nederlandse Luchtvaarthistorie !!!!

Barry Schuuring
De auteur van deze petitie

/ #89 Op naar de 1000 tekeningen, ver boven de verwachting uitgestegen....

2013-11-15 20:36

Het is eigenlijk als een gek idee begonnen, ik ben sowieso MD-11 gek, waarom? Geen idee, ik weet hoe ze eruit ziet en ik ben helemaal weg van het ontwerp maar ik heb er nog nooit een van binnen gezien, laat staan ermee gevlogen te hebben, maar het is gewoon een schitterende verschijning, de 3e motor, de stand van de vleugels, cockpitramen, het hele plaatje klopt gewoon.
Ik ben een aantal malen in het Aviodrome geweest en die 747 PH-BUK is gewoon een trekpleister en de Fokker 100 die er staat, 2 grote moderne kisten met karakter en waarom past daar dan geen MD-11 bij, ik heb er met menig vriend en luchtvaartliefhebber het erover gehad en erover gefilosofeerd, ik heb het zelfs voorgelegd bij het Aviodrome, Schiphol en KLM, het is een beetje gedobber maar er worden nog geen mogelijkheden uitgesloten mits er genoeg animo voor is.
Dus dacht ik, doe eens gek, ik heb toch nits te verliezen, een onschuldige petitie en een Facebook pagina, ik dacht niet verder te kunnen komen dan hooguit 100 tot 150 tekeningen, maar nu blijkt er zelfs wereldwijd behoefte te zijn om een PAX MD-11 te behouden en ben ik zojuist al 800 tekeningen gepasseerd in 16 dagen tijd.
De start target ligt pas bij 1000 tekeningen om met een goed verhaal aan te komen bij de betrokken partijen om nog eens serieus naar dit idee te gaan kijken en wat er misschien mogelijk is, dus minimaal 1000 tekeningen en ik heb een standaard om mee aan te kloppen, misschien krijgt een gek idee wel een mooie toekomst, nog niks is uitgesloten, ik ga ervoor....