MANIFEST: LEEFSTIJL GEZONDHEIDSZORG HET ALTERNATIEF (Petitie Het Roer Moet OM)

Anoniem

/ #50

2014-08-06 17:06

Waar we heen gaan is de 24-uurs luier; meneer/ mevrouw u bent al 2 x naar het toilet geweest, u moet het maar in uw luier doen (als respons op er is geen geld meer voor de gezondheidszorg in verpleeghuizen) Persoonlijk moet ik er niet aan denken om op een dergelijke respectloze manier ouder te worden. Maar ook dat GGZ behandelingen uitgevoerd worden door matig opgeleid personeel (een POH-er heeft 28 dagen opleiding gehad met wat nascholing). Of mondhygienisten die tandartswerk over moeten gaan nemen. etc etc. etc.

De zorg wordt duur wordt gezegd, de eigen bijdrage moet omhoog. Hoe kan het dat de zorgverzekeraars meer winst hebben gemaakt sinds de eigen bijdrage is ingevoerd???? En niet een beetje meer, het gaat om miljarden! Hoe boos kan ik vervolgens worden wanneer ik dan zie dat op de shirts van een voetbalclub de naam van een zorgverzekeraar prijkt..... Daar heb ik mijn geld dus aan uitgegeven? Aan wanstaltig veelverdienende mensen en clubs. Hoe is het mogelijk dat een manager van een verzorgingshuis meer verdient dan de balkenendenorm???? De zorg wordt niet duurder maar het managen en de mismanagement wordt duurder.

 




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...