Stop Dennis Papegaaien Nu!!


Gast

/ #113 Re: Re: dennis goede ervaringen

2014-11-17 15:46

#75: - Re: dennis goede ervaringen 

 Hoi

 

denk dat jij wel geluk hebt gehad, maar hij is nog steeds na al die jaren niets veranderd, snap wel dat als je een goeie ervaring hebt dat je dat er ook bij wilt zeggen. En dat is goed. Alleen geeft ie volwassen vogels nog steeds pap. Das al in mijn ogen een vorm van mishandeling, er zijn geen referenties bekend op de kooi, dus wie zegt dat zijn info nog klopt over de vogel i.v.m. Ziektes had ie een naam, was het een kweek of kwam ie uit een ander gezin, wel belangrijk.. 

Er zitten echt 100den vogels bij elkaar in een ruimte.. Weet niet wat jij ervan vind, maar ik werd wel gek na 5 min. Er worden daar ook door hem vogels bijgeslepen op hun snavel al gillend, dit zijn dingen waar hij zeker niet voor is opgeleid. En de goeie vogels waar hij mee kweekt ook voor buitenland zitten achter glas. 

En alleen al dat ie in den haag ook vogels heeft die beschermd zijn ook voor zijn handel want ze leveren een hoop op. Dat wij ernaar vroegen omdat wij dat zo raar vonden zei hij ja ze worden nog verkocht aan Artis maar zijn nu nog baby, nou vliegen op hun kop staan alles konden ze al, ik zei ook al dit is geen baby en hij liep meteen weg fluisteren met nog iemand achter de balie dat wij verzocht werden er nu 1 te kopen of weg te gaan. 

En deze man heeft er ook zo 'n verleden mee dat hij moet er gewoon weg mee stoppen. Een pedo geef je ook geen 2e kans, mensen kunnen veranderen maar die moeten wel iets drastisch meemaken om dat mogelijk te maken. Het is gewoonweg een wolf in schaapskleren.