Neen! Geen Everyday, wij willen Cara Pils.

INDEX

/ #41 Geen naamsverandering!

2015-02-18 15:32

Geen naamsverandering! De reductieve kwaliteiten van het logo resoneren net bij een immense groep van zowel Caradrinkers als niet-drinkers, die in het stoutmoedige kleurschema een weerspiegeling menen te vinden van deelname aan de kritische dialogen in onze maatschappij. Als een gepassioneerd voorstander van de Cara-esthetiek vind ik dat het materialisme dat spreekt uit het merk-maken van de Everydaymotieven de slinkse simpliciteit van de fontkeuze en het opmerkelijke gebruik van graanpatronen in gevaar brengt. Daarbij moet worden toegevoegd dat de optische suggesties en spatiale relaties van het blik de diagonale methode ten volste benutten, wat in elk geval niet gezegd kan worden van het Everyday-logo. Laat ons de Cara-esthetiek teder doch stevig omhelzen. Behoud de cruciale iconiciteit van onze Carapils!