Steun Jitse Akse


Gast

/ #2366

2016-01-16 12:22

Voor mij persoonlijk is deze man een held, veel mensen denken het, en zouden het willen doen, deze man heeft gewoon actie ondernomen, en gedaan wat nodig is......
Als je weer eens een filmpje voorbij ziet komen waarop iemands hoofd afgesneden word, en men er vervolgens trots mee staat te poseren, of een excecutie van een groep kinderen, of een piloot die in een kooi overgoten word met benzine en levend in brand word gestoken, een andere "ongelovige" die met een tank word overreden, enz. enz. ben ik dan de enige die een .50 wil pakken en die hersenlozen uit wil roeien ?
Het is gewoon een plaag, de lijst gaat maar door, de ene video nog gruwelijker dan de ander, deze beesten moeten gestopt worden, en iedereen die daar daadwerkelijk wat tegen doet (en
dan heb ik het niet over bla bla op FB) is voor mij een HELD ja !
Het kan toch niet zo zijn dat iemand die zijn leven waagt, om volksvijand nummer 1 te bevechten, ons te verlossen van die zieke groepering, hiervoor gestraft word, en van de mensen die deel hebben uitgemaakt van die groepering, alleen het paspoort afgepakt word !!!