Europese en Nederlandse grenzen moeten dicht voor vluchtelingen


Gast

/ #109

2016-02-13 10:50

ik wil dat de grenzen dichtgaan om zo de mannelijke toestroom waaronder ISIS jihadisten en economische migranten tegen te houden. Ik sluit NIET mijn ogen voor politieke vluchtelingen maar de EU faalt in een efficient beleid en ik vind dat wij als Europese burger daar niet de gevolgen moeten van gaan ondervinden door terreur attacks. Ik zou wel alleen kinderen welkom heten of kinderen met moeders. Zolang we niet weten wie de mannen echt zijn, mogen ze niet binnen. Indien kinderen met een vader komen, kunnen we de vaders apart houden, en ze eerst heel goed screenen en opleiden alvorens ze in ons land vrij te laten. we moeten van iedereen fingerprints hebben, , de paspoorten zouden moeten gecontroloeerd worden op authenticiteit en gespreksrondes over godsdienst en westerse waarden en normen zouden moeten ingevoerd worden. Gedragscodes opgelgd en ondertekend etc. Ik heb zo medelijden met die arme baby's, kleine kinderen, jonge meisjes die de dupe zijn van barbaren. Ik word misselijk van video's op youtube van bvb Luton, Calais, video van al die mannen op de trein die oproepen tot diefstal en verkrachting van een Roemeense vrouw die Arabisch begrijpt. verhalen van groepsverkrachtingen...Europa treft voor zo'n tuig geen strenge sancties, daarom teken ik deze petitie. Europa moet zijn Eigen identiteit beschermen, en ik herhaal, ook de kwetsbaarste wezens...baby's, peuters, kleuters en alle kinderen! Zowel onze Eigen kinderen als de kinderen onder de politieke vluchtelingen...