Anne Faber dood door schuld rechtssysteem

gast

/ #11

2017-10-17 17:17

het moet nu maar eens afgelopen zijn met die levensgevaarlijke naïviteit van de geitenwollensokken tbs industrie, die nog denkt dat dit soort monsters nog te behandelen valt. Niet dus, dat weten wij al ons hele leven en men blijft er maar mee doorgaan. Als ik er met mensen op straat over praat, zeggen de meesten, écht waar, dood maken die zedendelinquenten, soms schamen ze zich er een beetje voor en anderen totaal niet. In de vs krijgen dit soort monsters van de ergste soort géén tweede kans, deathrow of 300 x levenslang, nooit meer vrij, ook verkrachters. Ik erger me iedere dag weer kapot aan dit geitenwollensokkensysteem, steeds gaan ze wéér in de fout en de verantwoordelijken met bloed aan de handen, ontlopen hun straf? Het is een totaal achterhaalde methode, die behandeling door psychiaters in klinieken, dat heeft voortschrijdend inzicht ons toch wel geleerd zou je zeggen, maar nee, in het pieter baan centrum en andere klinieken weten de psychopaten sadisten precies welk gedrag ze moeten vertonen, acteren om de behandelaars om de tuin te leiden. Sociaal wenselijke antwoorden, etc. Men tuint er in. Niemand kan in die hersens kijken wat voor verschrikkelijke fantasieën en plannen deze criminelen hebben. 




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...