Stop de vete onder de V-partijen!


Gast

/ #145 Re: Re:

2012-04-24 14:42

#82: BOVELE Jean Pierre - Re:  

 Beste Jean,

Begrijp me niet verkeerd. Ik ben wel degelijk tegen het cordon. Elke partij heeft het recht zijn mening te verkondigen maar andere partijen hebben ook het recht om het daar niet mee eens te zijn. Vlaams belang was jaren de grootste partij van A'pen en voor mij mochten ze in die hoedanigheid gerust een bestuur voor 't stad proberen te vormen. Anderzijds begrijp ik dat zoiets voor de traditionele partijen politieke zelfmoord zou betekenen. Het Vlaams Belang draagt nu eenmaal zijn verleden als radicale zweeppartij met zich mee. Als ik hier sommige mensen hoor zeuren over dat Belgisch vlagske bevestigd dit nogmaals mijn mening dat bepaalde Vlaams Belangers verzuurde eigenbelangers zijn. Mijn Vlaams Nationalistische overtuiging is meer gematigd. Waalse ratten rol uw matten klinkt uit mijn mond: Wil u zich vestigen in Vlaanderen dient u onze taal te spreken. Vreemdelingen buiten wordt bij mij: wij kunnen onmogelijk alle economische vluchtelingen opvangen. Stel jaarlijks enkele plaatsen open voor knelpuntberoepen en verplicht die mensen te integratiecursus te volgen.....en zo kan ik nog even doorgaan.