De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven

Quoted post


Gast

#1071 Re:

2013-09-04 21:59

#1: -

Beste VVD!

Bij deze wil ik een noodkreet geven over de dreigende bezuinigen die de ZZP'ers opgelegd krijgen! En wel de starters aftrek en de ondernemers aftrek!

In deze moeilijke tijden na ontslag te hebben gekregen heb ik besloten om als ZZPér aan de slag te gaan.

Hierbij de overweging genomen, mijn opgebouwde WW premie verliezen maar daar tegenover wel de voordeel van een startersaftrek en een ondernemers aftrek om zo te kunnen investeren en een buffer op te bouwen!

Nu dreigt te te komen vervallen en ben ik al mijn voordelen opeens kwijt !!!

Ik vind dit echt heel erg en raak zo alle vertrouwen kwijt in de VVD die toch moet opkomen voor de ondernemer!!
Daarom heb ik op jullie gestemd!!

Help de ondernemer aub die het al zo moeilijk heeft! Mocht het zo zijn dat dit wel doorgezet word dan vind ik in iedergeval voor dat voor alle ZZPérs die al de switch gemaakt hebben naar het ondernemerschap nog recht moeten blijven behouden op de startersafrek de eerste 3 jaar.
Je kan deze mensen niet tussentijds zo zwaar benadelen dit is hetzelfde als iemand naar een helse vakantie sturen, hij verwacht ergens recht op te hebben maar krijgt dit niet !!

Voor alle nieuwe ZZPERS moet het dan maar afgeschaft worden, die kunnen dan nog de overweging maken om hun WW rechten te behouden en geen ZZPer te worden.
Help de ZZPER de eerste 3 jaar door !!

Met vriendelijke groet,

Een bezorgde ZZPer

Reacties

65

#2493 Re: Re:

2015-04-10 13:56:51

#1071: - Re:  

 Bent u behoefte aan een lening?

Wilt u betalen uit uw rekeningen?

Wilt u financieel stabiel te zijn?

Het enige wat je hoeft te doen is contact met ons op voor meer informatie over hoe te krijgen

gestart en krijgt de lening die u wenst.

Dit aanbod staat open voor alle die in staat zijn om terug te zijner tijd terug te betalen zal zijn.

Merk op, dat de terugbetaling tijdsbestek is bespreekbaar en tegen rente van

3%.

 

U wordt verwacht om ons te informeren over het exacte bedrag lening aangevraagd om zo

stellen ons in staat u te voorzien van de lening voorwaarden. als je bent

geïnteresseerd in het verkrijgen lening van ons kantoor.

Alsjeblieft, vul het aanvraagformulier hieronder gegeven en we

beloofd om u te helpen op welke financiële behoeften bent u in

 

 

LENING AANVRAAGFORMULIER {ONLINE FORM}

 

1) UW NAAM ...................

2) UW LAND ................

3) uw beroep .............

4) UW BURGERLIJKE STAAT .........

5) TELEFOONNUMMER ................

6) maandelijks inkomen ............ ..

7) ADRES .....................

8) DOEL VAN LENING .............

9) LENING AANVRAAG ................

10) LENING DUUR ..................

Bent u behoefte aan een lening?

 

Contact E-mail: (nilceiateofiloinvestments(at)gmail.com)

 

 

Nilceia Teofilo