De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven.


Gast

#1051

2013-09-04 20:13

ik kan al bijna niet rondkomen, een pensioen opbouwen met mijn inkomen gaat al niet, een lastenverzwaring betekend huis verkopen met verlies en dan de bijstand in.

Gast

#1052

2013-09-04 20:13

Oh Heer,
Vergeef het onze bestuurders in Den Haag.
Ze weten niet meer wat ze aan het doen zijn.
Als je niet capabel bent, moet je niet in de regering of Tweede kamer gaan zitten.
Amen.

Gast

#1053

2013-09-04 20:18

ZZP-ers zijn het waakvlammetje van de economie...wanneer dat uitgeblazen wordt....?!

Gast

#1054

2013-09-04 20:21

Belachelijk om de zpper nog meer te korten!!! het moet stoppen!!

Gast

#1055

2013-09-04 20:25

mijn man is zzp schilder / klusser heeft een lage rug hernia waar hij aan geopereerd moet worden maar werkt hier al twee jaar mee door ook heeft hij een verstopt bloedvat in zijn been,geen kans op een vast dienstverband, geen recht op ziektewet, ww, en geen pensioenopbouw, via de belasting betaalt hij wel indirect daar aan mee. dus wat nu? heren rutte en samsom.

Gast

#1056

2013-09-04 20:28

Rutte heeft al zoveel stuk gemaakt in dit land. Ga maar door maar straks niet huile joh!

Gast

#1057

2013-09-04 20:29

Blijf met je poten van onze poen af...we krijgen toch al geen geld bedrijven gaan failliet geen geld...vorst niet werken geen geld ...regen geen geld....rekeningen gaab gewion door...60 werkdagen wacht geld. Ze weten niet waar ze over lullen

Gast

#1058

2013-09-04 20:35

Zet m op

Gast

#1059

2013-09-04 20:38

Fraudeurs aanpakken maar hardwerkende ondernemers steunen

Gast

#1060

2013-09-04 20:45

Roverheid: blijf met je grijpgrage tengels van de ZZP-trekkers van onze economie!

Gast

#1061

2013-09-04 20:48

Ben blij dat ik nu belasting betaal, maak me niet kapot zodat ik straks van jullie potje moet snoepen.

Gast

#1062

2013-09-04 20:50

Goed dat zzp ers de koppen bij elkaar steken. Ik heb als zzp er vaak het idee dat ik er alleen voor sta door de onderlinge concurrentie lijkt het wel of vereniging geen haalbare kaart is.

Gast

#1063

2013-09-04 20:57

Zelfstandige sinds 2006
gast

#1064 zzp

2013-09-04 20:57

Ik wordt helemaal treurig van dit beleid, het water aan de lippen, net nog een folder gekregen met de vermelding dat je een boete van € 4500,00 krijgt als je meer dan 25 kg tilt op de bouw. Bij een tweede keer € 9000,00 en de derde constatering € 13.500,00 met de groeten van SZW. Nog even de zelfstandigen aftrek eraf en dan hebben ze je ongeveer wel helemaal tot aan de grond kaal gesnoeid. Heb ik iets misdaan of zo?

Gast

#1065

2013-09-04 21:01

Belachelijk plan, wij als ZZP'ers hebben het al zwaar genoeg in deze economie.

Gast

#1066

2013-09-04 21:06

Een dolk in de rug van de "ondernemerspartij" vvd.

Gast

#1067

2013-09-04 21:08

Zelfstandigenaftrek moet blijven, deze mensen zorgen ervoor dat Nederland nog enigzins risico durft te nemen in tijden van economische crisis. Zij verdienen een steuntje in de rug, geen klap in hun smoel.

Gast

#1068

2013-09-04 21:26

Meer dan 46.000 ondertekenaars... Veel succes met deze actie, omdat ik (onvrijwillige, chronisch zieke zzp´er) al 15 jaar lang mijn eigen brood kan verdienen, zonder uitkering. Dat wil ik volhouden, met jullie steun!

Gast

#1069

2013-09-04 21:46

Een zelfstandige neemt verantwoordelijkheden die velen in onze maatschappij niet durven nemen. Dat mag niet worden afgestraft, maar moet juist worden gewaardeerd! Dankzij de vele zzp'érs is er in ons land veel minder werkloosheid dan er zou zijn geweest als deze zelfstandigen er niet voor hadden gekozen om zelfstandig te zijn!!!
reactie door dr. M.A. van Willigen. Zie: www.sbvk.nl
nevermind

#1070 Re: Knuppel in hoenderhok.

2013-09-04 21:51

#19: loonslaaf - Knuppel in hoenderhok.

De markt staat onder druk, er zijn vaak te weinig opdrachten EN we hebben hele hordes Polen die ver onder de prijs kunnen werken omdat ze weing  belasting betalen.
Je kunt claculeren wat je wilt, maar de opdrachtgevers zijn momenteel oppermachtig en bepalen het uurtarief.

Weing frisse lucht op je kantoor zeker???


Gast

#1071 Re:

2013-09-04 21:59

#1: -

Beste VVD!

Bij deze wil ik een noodkreet geven over de dreigende bezuinigen die de ZZP'ers opgelegd krijgen! En wel de starters aftrek en de ondernemers aftrek!

In deze moeilijke tijden na ontslag te hebben gekregen heb ik besloten om als ZZPér aan de slag te gaan.

Hierbij de overweging genomen, mijn opgebouwde WW premie verliezen maar daar tegenover wel de voordeel van een startersaftrek en een ondernemers aftrek om zo te kunnen investeren en een buffer op te bouwen!

Nu dreigt te te komen vervallen en ben ik al mijn voordelen opeens kwijt !!!

Ik vind dit echt heel erg en raak zo alle vertrouwen kwijt in de VVD die toch moet opkomen voor de ondernemer!!
Daarom heb ik op jullie gestemd!!

Help de ondernemer aub die het al zo moeilijk heeft! Mocht het zo zijn dat dit wel doorgezet word dan vind ik in iedergeval voor dat voor alle ZZPérs die al de switch gemaakt hebben naar het ondernemerschap nog recht moeten blijven behouden op de startersafrek de eerste 3 jaar.
Je kan deze mensen niet tussentijds zo zwaar benadelen dit is hetzelfde als iemand naar een helse vakantie sturen, hij verwacht ergens recht op te hebben maar krijgt dit niet !!

Voor alle nieuwe ZZPERS moet het dan maar afgeschaft worden, die kunnen dan nog de overweging maken om hun WW rechten te behouden en geen ZZPer te worden.
Help de ZZPER de eerste 3 jaar door !!

Met vriendelijke groet,

Een bezorgde ZZPer


Gast

#1072

2013-09-04 22:32

Het werkloos maken van ZZP'ers door de regering kost uiteindelijk veel meer (uitkerings-) geld dan het ondersteunen van hen. Grote bedrijven worden stevig financieel ondersteund, ook waar dat helemaal niet nodig is, door allerlei bevoordelingsconstructies en belastingvoordelen.Denk hierbij aan energiebedrijven, de olie-industrie en vele  multinationals.


Gast

#1073

2013-09-04 22:33

In plaats van dat de regering juist in deze tijd van "crisis" ZZP’ERS moet ondersteunen, gaat men de benen van de motivatie van de mensen om een beter bestaan te creëren dan de uitkering. Ik zeg tegen de regering: "Help ons om jullie te helpen om Nederland een beter land te maken." Zzp’ers zijn creatieve oplossingen voor de toekomst. Gebruik ze, maar onthoud dat slavernij voorbij is.

Gast

#1074

2013-09-04 22:43

Het is te belachelijk voor woorden dat voor mensen die ipv. hun handje open houden heel hard werken voor een toekomst op te bouwen zo behandeld worden door dit roofridder kabinet
Alle toekomstperspectieven worden met de grond gelijk gemaakt voor mensen met één doel iets bereiken in dit armzalige hollandse leven!

Gast

#1075

2013-09-04 22:47

De crisis heeft bij mij ook toegeslagen. En ondanks het feit dat ik dit jaar minder verdien dan de 7.000,00 euro van de zelfstandigenaftrek, heb ik deze petitie toch getekend. Als het inkomen van de ZZP'er zakt tot beneden het bestaansminimum is er sowieso geen enkel sociaal vangnet. In mijn geval: ik kom niet aanmerking voor WW of bijstand. Ik denk dat ik niet de enige ben. Dat is ongelijke behandeling in vergelijking met een werknemer in loondienst die ontslagen wordt. De volgende petitie zou dus moeten gaan over WW en Bijstand ook voor ZZP'ers!!!!