Neen aan Jachtopeningsbesluit 2013-2018 betreffende (zwerf)katten

Quoted post


Gast

#1

2013-10-30 17:42

Wij zullen wel hart en ziel geven om de zwerfkatten te kunnen verzorgen, steriel te maken, enz... Dan gaan een bende gefrustreerde zotten deze beestjes dood knallen, waar zijn we in hemelsnaam mee bezig! Hopelijk mogen wij eens een jachtseizoen houden op mensen die GEEN HART voor dieren hebben... Bende achterlijke kwasten dat ze zijn... En waar zijn de politieke partijen die zogezegd "groen" zijn om zich in te zetten voor het dierenleed, bende hypocrieten! Ja, jullie lezen het heel goed, ABSURDISTAN is België geworden! Maar ja... Dan verschieten sommige dat ze ongelukken begaan bij dit soort praktijken... Niet veel beter dan het levend koken van dieren, kunst maken van levende dieren, Slachtingen van dieren in zogezegd andere landen... Geen ver van mijn bed show meer, pure realiteit van een gefrustreerd land dat dat helemaal op zijn kop staat!

Reacties

NeutraltoCatz

#105 Re: Ja aan jachtopeningsbesluit

2013-11-01 11:05:37

#1: -

Het is nodig, je ziet nergens nog een vogel omdat er zoveel katten zijn, mensen moeten leren dat ze een kat mogen houden (die ze hebben laten steriliseren) omdat ze anders toch kweken, en zo de hele buurt terroriseren (kakken in de zandbak met 3 gelijk, heb ik al gezien bij ons)

 

Ik vind jagen niet de beste oplossing maar het is beter dan geen !!!

gast

#591 Re:

2013-11-03 23:57:07

#1: -  

 


Gast

#603 Re:

2013-11-04 05:51:55

#1: -

Sluit me volledig aan bij uw mening!Inderdaad heel triestig voor al het werk en het geld dat we als vrijwilligers er in steken alsook de chip.vriendelijke groetjes sandra limpens


Gast

#616 Re:

2013-11-04 07:49:59

#1: -

laat die poezen sterliseren en castreren !!maak dat verplicht en laat ze vzerder gerust en dan lost het probleem zich ook op over een aantal jaar!!!

 

help de vele mensen die voor die poezen zorgen

en pak die dierenbeulen maar is aan en verbied verdome  de jacht !!!


Gast

#885 ik moet mijn hond ook bij houden waarom katten niet

2013-11-07 09:24:08

kittylitter

#1246 Re:

2013-12-04 13:09:26

#1: - hoe komt u erbij dat gefrusteerde zotten dit zouden doen?  ten eerste mogen ze enkel met een kattenval werken en enkel een dier doden dat geen uiterlijke tekenen vertoont van een eigenaar.  Heeft u eigenlijk een idee hoeveel fauna een kat doodt als ze niet wordt gevoederd?  Heeft u een idee hoeveel een kat doodt die wel wordt gevoederd?  het probleem van de kat is dat ze een te perfect roofdier is en sorry bij elke "wegpels" denk ik gewoon "weer DRIEDUIZEND vogels gered".  Dus mijn suggestie: neem uw kutkat en houdt ze rond uw fucking huis in plaats van ze te laten schijten in de tuin van de buren onder het mom van "de kat heeft een eigen wil".  Een kanarie heeft ook een eigen wil, dus grow up en schuif uw bullshit niet in de schoenen van een ander