Neen tegen een moskee in Ninove!

Quoted post


Gast

#1

2013-12-11 11:04

islam hoort niet thuis in een land waar mensen respect hebben voor elkaar en elkaars mening.

De koran ( de bijbel van de moslims) staat vol met oorlogszuchtige en van haat vervulde verzen tegen niet-moslims.laten wij enkel citeren:

Soera 2: 191-193: “En doodt hen, waar je hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden. En bestrijdt hen, totdat er geen vervolging meer is en de godsdienst alleen voor Allah wordt.”

Soera 4:89: “Neemt derhalve geen vrienden uit hun midden totdat zij voor de zaak van Allah werken. En indien zij tot vijandschap vervallen, grijpt hen dan en doodt hen waar gij hen ook vindt; en neemt vriend noch helper uit hun midden.”

Soera 5:33: “De vergelding dergenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.”

Soera 8:60: “En maakt aan de grens alle mogelijke strijdkrachten en vastgehouden paarden voor hen gereed, waarmee gij de vijand van Allah en uw vijand en anderen buiten hen, die gij niet kent, doch die Allah kent, moogt afschrikken. En wat gij ook voor de zaak van Allah besteedt, het zal u ten volle worden terugbetaald en u zal geen onrecht worden aangedaan.”

Soera 9:5: “Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar je hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag.”

Soera 9:29: “Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn.”

Soera 9:30: “En de Joden zeggen: “Ezra is de zoon van Allah” en de christenen zeggen: “De Messias is de zoon van
Allah.” Dit is, hetgeen zij met hun mond zeggen. Zij spreken de woorden na van degenen die vóór hen ongelovig waren; Allahs vloek zij over hen, hoe zijn zij afgekeerd!”

Soera 9:123: “O, jij die gelooft, bestrijdt de ongelovigen die in uw nabijheid zijn en laat hen hardheid in u vinden en weet, dat Allah met de godvruchtigen is.”

Soera 47:4: “Wanneer gij de ongelovigen (in oorlog) ontmoet, treft dan hun nek…”

Reacties

laurens hensbergen

#51 Re:

2013-12-11 23:40:28

#1: -

lees nu de bijbel eens met dezelfde kritische ogen, je zult dezelfde verzen lezen met dezelfde hatelijke inhoud!!


Gast

#113 Re:

2013-12-12 18:30:19

#1: -

Ik zou niet weten waarom er geen moskee mag komen! Iedereen zijn land en zijn cultuur toch zeker! Deze woorden komen uit de mond van een christene, voor alle duidelijkheid. Ik heb mijn eerste communie, mijn plechtige communie gedaan en ik ben getrouwd voor de kerk!