MANIFEST: LEEFSTIJL GEZONDHEIDSZORG HET ALTERNATIEF (Petitie Het Roer Moet OM)

Quoted post


Gast

#13

2014-08-05 04:58

Ik werk als vrijwilligster in de gezondheidszorg. Wat ik zie en hoor wat er bezuinigd wordt. Dan denk ik vaak die daar boven moesten zelf maar eens in zo'n situatie zitten dan zouden ze vlug abders gaan denken en redeneren.

Reacties

torrentius

#927 Re:

2015-07-25 22:45:56

#13: -  

 mijn vrouw werkte in de gezondheidszorg, baan opgeheven, ze moest in de vut, en nou vragen ze of ze niet terug wil komen voor hetzelfe werk als vrijwilliger. Ze kunnen de boom in zolang er nog van die dure leaseauto,s voor de directie zijn. Jammer voor die oudjes. Laatst was ze op bezoek en werd er geroepen naar eenbewoner. jij moet wachten je bent net geweest en het is nog niet je plastijd. Als ik client geweest was had ik een hoop midden in de kamer gelegd. Mijn vrouw zei die werkt hier alleen voor dehypotheek. Schande schande Van Rijn geeft het voorbeeld die vrrkoopt zijn eigen moeder


Gast

#1942 Re:

2016-04-28 20:06:23

#13: -  

 Helemaal eens!! Werk al ruim 25 jaar in de gezondheidszorg!! De zorg wordt er niet beter op!! Ik kan een boek schrijven over alle misstanden en bezuinigingen in de gezondheidszorg!! Ik hoop dan ook dat ze zelf in zo een situatie komen, maar met hun salaris is dat waarschijnlijk een irreële wens!! 

Blijft een gebed zonder end!! Wat zo mooi geregeld was gaat allemaal ten onder!! Te erg voor woorden.....frustrerend....beangstigend ...! Ook bang dat het werken ik de gezondheidszorg niet meer vol te houden is!! Kan door tijd en kwaliteitsverhouding niet meer waarmaken waar ik voor gekozen heb!! En dat is zorgen voor je medemens! 

Verdrietig!!!!!!!




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...