Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

Gast

#8560 Leefbaar en veilig Nederland

2014-09-22 09:04

Dus beleidmakers en machthebbers laten dit soort gevaarlijke mensen met dodelijke ideologieen toe in Nederland. Deze burgemeester is to soft en niet geschikt voor de functie.

Als je Nederland veilig en leefbaar wil houden moet dit soort mensen keihard aanpakken. Want we praten nu al veels te lang en er gebeurt niks. Sterker nog dit soort mensen raken beter georganiseerd en vormen een rechtstreeks gevaar voor de staat.

Ik wil in ieder geval geen geloof, religie, of ideologie opgedragen krijgen.

Ik ben zelf Hindoe. Ik val niemand lastig, maar val mij ook niet lastig.

 

 

Reacties


Gast

#8561 Re: Leefbaar en veilig Nederland

2014-09-22 10:35:55

#8560: Gast - Leefbaar en veilig Nederland 

 Trap toch niet steeds in die aangepraatte paranoïde slogans. Waarom laat je je misbruiken door slinkse politici die zich een carrière bouwen op jouw onberedeneerde angst en haat? Je ziet toch jaar na jaar dat die gasten niets anders doen dan moties van wantrouwen indienen die zelden of nooit door anderen gedragen worden, spoeddebatten aanvragen die nooit iets opleveren, enz..

Deze 'politici' kosten de gemeenschap klauwen vol geld, hebben nog nooit iets opgeleverd en zullen ook nooit iets opleveren voor de gemeenschap. Hoe blind moet je zijn om daar al die jaren achteraan te blijven lopen? Hoe diep moet je je kop in het zand steken om aan de afbraak van Nederland te blijven meewerken?


Gast

#8562 Re: Leefbaar en veilig Nederland

2014-09-22 18:41:52

#8560: Gast - Leefbaar en veilig Nederland  Dus beleidmakers en machthebbers laten dit soort gevaarlijke mensen met dodelijke ideologieen toe in Nederland.

 Ze hebben jou toch ook toegelaten?