handen af van de zwaan dierenbescherming

Quoted post

marcel vriesema
De auteur van deze petitie

#1

2014-11-12 22:02

De zwaan krijgt de beste zorg die er maar is om te herstellen, en er is geen enkele reden om hem in beslag te nemen en te doden omdat de dierenbescherming wil laten zien dat hun macht hebben. Zonder sponsors zijn ze niks.

Reacties


Gast

#121 Re:

2014-11-13 11:01:33

#1: marcel vriesema -  

 Marcel, ik ben trots op je dat je het doet. Zelf ben ik ook een dierenvriend. Bij mij komen de zwanen ook altijd hier weer terug met z`n gezin. Erg leuk vooral dat mannetje zwaan mij dan goed herkent. Ik begrijp het niet , Dierenbescherming zijn toch voor om dieren te beschermen en ook om voor te zorgen dat ze gezond en wel weer terug  kan gaan in de natuur en niet voor om te doden!


Gast

#210 Re:

2014-11-13 17:55:29

#1: marcel vriesema -  

 getekend en gedeeld, knap wat je voor het dier doet!!


Gast

#238 Re:

2014-11-13 19:44:42

#1: marcel vriesema -  

 Hallo Marcel, is het niet mogelijk om contact op te nemen met de " de Wulp " in Den Haag. Die vangt wilde vogels op. Wij brengen alle wilde vogels ook daar naar toe. En ze worden daar zeker goed opgevangen. De dierenambulances in Alphen a/de Rijn brengen ze ook daar naar toe. Anders heb je nog de vogelopvang in Rotterdam, daar worden ze in groepen opgevangen en gereintegreerd. Er is op het moment een hetze aan de gang bij mensen die dieren opvangen of verzorgen. Dit heeft ook te maken met een nieuwe wetgeving die ze wilden doorvoeren. ( maar die afgeketst is). Het in jammer dat Kwebbel de dupe is.

Wilma Verhage( vrijwilliger DA Alphen aan den Rijn)