Stop Dennis Papegaaien Nu!!

Quoted post


Gast

#111

2014-11-17 13:12

Hoi

 

wat ik daar gezien heb is niet normaal al 1 ding hun hebben te veel vogels voor de aandacht tijd en noem maar op voorzieningen die ze de vogels niet eens kunnen bieden. Dierenmishandeling is dat oudere vogels pap krijgen daar en wordt er gewoon ingegoten. Zou ie überhaupt wel checken voor de temperatuur van de pap denk t niet wat je zag t hem klaar maken en hupsakee. De pap werd niet eens weggehaald terwijl die mongool liep te morsen. Gewassen worden neeh doet ie ook. Iet alles ongetest bij elkaar. Hij houd t zelf geen eens lang genoeg uit om in het geschreeuw te staan daar vandaar die extra deur. Er staan kale vogels helemaal achteraan en om de week zie je er wel 1 minder. Want toen ik besloot een vogel te gaan kopen ben ik er natuurlijk eerst gaan opserveren. Dat Dennis zelf met alleen maar pap voeding de rest van zijn leven opgesloten in een kooi moeten gaan zitten met niets erin hoop kabaal om zich heen en bezichtigend die dan tegen de kooi aanslaan lijkt mij een goed plan. Zal ie dan eindelijk eens berouw krijgen vast niet wel alleen opzichzelf, mensen moeten niet alleen stoppen met kopen daar, ook de contracten die hij heeft met buitenland moet stoppen die man zelf moet gestopt worden. Jammer dat ze dit soort mensen niet kunnen opsluiten want hij is de grootste dierenmishandelaar crimineel en gewoon nog vandaag de dag ermee door kan gaan. Zelfs in den haag hebbe ze 2 vogels in een kooi zitten die op de lijst staan als beschermde diersoort. Lekker gevoel dat ze dan bij Dennis achter t raam mogen zitten.

Reacties


Gast

#115 Re:

2014-11-19 11:03:33

#111: -  

 ik lees je verhaal maar wat je zegt is niet helemaal waar,jonge vogels geef je pap en die pap moet lauw zijn.dat een papegaai kaal word daar is niks aan te doen dat gebeurd en dat vogels schreeuwen is de normaalste zaak van de wereld ook ziitten die vogels daar niet voor de rest van hun leven opgesloten want zeg nou zelf jij wil een vogel kopen en waar ga jij die vogel houden?maar wat wel waar is,is dat menneer dennis midden in den haag stad is gevestigd ook ziet hij het zeer zeker niet als een levend wezen maar als handel en gaat die er erg robuust mee om.je word ook erg onbeschoft geholpen in die winkel.al met al zijn er wel wat waarheden die je zegt maar dat is verder geen zaak om tegen dennis te beginnen ik heb erge verhalen gehoord over dennis en juist die verhalen moet iets mee gebeuren