Tegen onverdoofd slachten

Quoted post

Rudi

#1

2015-08-11 18:54

N

Hallo,

Tof initiatief...

GAIA start ook een petitie. Tegen dierproeven voor wasmiddelen. Even lofwaardig.

Maar nu komt de kat op de koord! Naar aanleiding van hun petitie schreef ik een mailtje naar GAIA waarin ik hun vroeg wanneer ze eindelijk ook eens een petitie zouden lanceren tegen het onverdoofd slachten van schapen ter gelegenheid van het islamitisch suikerfeest. Ik schreef hen dat ze consequent moeten zijn en dus ook op die manier moeten ageren tegen het onverdoofd kelen van schapen. Die mail is meer dan drie weken geleden verstuurd Nog geen antwoord mogen ontvangen!!Michel van den Bosch en zijn GAIA zijn blijkbaar partijdig.

ls het hem gaat om onze geplogenheden aan te klagen en te laten afschaffen is ie er als de kippen (om in de dierenwereld te blijven!!).

 

Maar zo te zien vind hij de islamitische barbaarsheid tegenover schapen niet de moeite

Reacties


Gast

#9 Re:

2015-08-11 20:17:53

#1: Rudi -  

 beste Rudi,gaia strijdt wel degelijk tegen het onverdoofd slachten,tevens gaan zij elk jaar ter plaatse tijdens het slachten(iets waar zij nooit van bekomen omdat het voor dierenvrienden zo pijnlijk is om te aanschouwen)maar ze houden toezicht dat ondanks het onverdoofd slachten de dieren tussendoor niet vreselijk mishandeld worden zoals bijvoorbeeld aan één poot versleurd te worden ,gestampt en geslagen worden enz....terwijl strijden ze reeds jaren tegen het onverdoofd slachten en werden ook zij reeds vaak met de dood bedreigd

 

Mvg