Kraamafdeling Vlietland ziekenhuis moet blijven!

Quoted post


Gast

#86

2015-10-08 07:30

Omdat dit nergens op slaat! ZH zijn voor mensen in nood niet voor directeuren die zin hebben in verandering, jullie vergeten waar het om draait. De mens!

ik woon zelf 5 minuten afstand van het Erasmus MC. Als ik complicaties zou krijgen of de baby de navelstreng om de nek zou krijgen, poep in baarmoeder, dan had ik met mijn man alsnog in een auto moeten stappen en naar Vlietland moeten gaan. EMC voelt zich te goed voor simpele gevallen..hoezo arrogant?! Ik heb voor Vlietland gekozen omdat er ingegrepen wordt mocht het fout gaan, maakt niet uit, ze helpen je. Als een vrouw in Schiedam woont en ze moet binnen minuten aanwezig zijn dan gaat dit niet! Denk toch na directeurtjes

Reacties


Gast

#304 Re:

2015-11-16 15:00:17

#86: -  

 hoi , nu dat ik dit leest begrijp ik het iets meer. 

Ik woon in vlaardingen maar ik heb gevraagd om in de EM te bevallen omdat ik mij daar goed bij voel. En eerlijk gezegd hoor ik heel veel slechte dingen over vlietland. Maar aan mij werd gezegd dat Erasmus geen normale bevalling meer zou doen. Dus ik mocht kiezen of vlietland of sfsg . 

Ik vind het heel raar ook want nu moet ik kiezen tussen twee zh die ik niet wil. 

Dus aangezien ik dit allemaal leest is het dus echt waar dat ik daar dus de EM niet mag bevallen. 

Kan het echt niet geloven pffff