POLITIE-CAO 2015

Quoted post


Gast

#9

2015-12-24 07:51

Nou ik kom uit een politie fam. Mijn opa en vader konden met een goede leeftijd stoppen met een redelijk salaris. Ik kan met 2 slechte knieen en rug nog 10 jaar door op straat. Onlangs was ik in Ierland daar sprak ik in een leuke pub ( want die heb je daar) een politie man die 30 jaar daar bij de politie gewerkt had.. Zij kunnen daar na aantal jaren en leeftijd met politie pensioen. En hij had maar iets minder inkomen dat ik nu heb met 36 uur werken.
Dus wat is nu goed... Ze hebben ons al jaren veel te kort gedaan... Nee ik denk dat als je 30 jaar op straat gelopen heb gewoon met pensioen zou kunnen gaan. Tegen een redelijke vergoeding

Reacties


Gast

#15 Re:

2015-12-24 09:45:29

#9: -  

 In Engeland betalen dienders torenhoge pensioenpremies vanaf hun eerste salaris. Als je het over een sigaar uit eigen doos hebt is dat daar zeker van toepassing. 

Chris W

#18 Re:

2015-12-24 12:28:38

#9: -  

 Helemaal mee eens. Ouderenbeleid is er niet na 35 jaar volle onregelmatigheid, denk ik dat ze inderdaad moeten zeggen.Je hebt altijd in de KLEI gestaan. je hebt het verdiend. Maar ze jagen je liever het graf in das goedkoper.

 

Chris Werensteijn.




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...