Arthur moet weg uit Utopia

Quoted post


Gast

#11

2016-01-09 14:53

Schande hoe er met de pup omgegaan word mijn hart bloed als herder liefhebber want zon schat voed je met veel geduld en liefde op en niet met door de kamer heen smijten. Snap uberhoud niet wat een mechelse herder daar moet lijkt me niet een heel geschikte hond om zo in een groep met mensen te zetten want is er wel ns gekeken of de voorouders geen bloedlijn bevat anders kunnen er bij geen goede opvoeding het een keer goed mis gaan dat Arthur bijvoorbeeld iemand te pakken neemt aub haal die hond weg daar want dit gaat mij zo aan het hart want ik zie deze hond al helemaal verpest worden en de gevolgen die dan niet meer te overzien zijn zowat

Reacties


Gast

#259 Re:

2016-01-09 16:46:41

#11: -  

 


Gast

#2160 Re:

2016-01-09 22:48:35

#11: -  

 Nee is niet naar gekeken want het hondje stond op marktplaats  waar veel broodfokkers hondjes aanbieden.

Hij is ook niet van een echte fokker.

Heb de man gezien en hij vertelde dat de andere hondjes al een geruime tijd verkocht waren en dat deze pup net 8 weken was dus de andere zijn veel tevroeg weg gegaan.

Dat doet een echte fokker niet om de pups zo vroeg bij de moeder weg te halen.

Kun je nagaan.

 

Maatje

#2824 Re: Helemaal mee eens!!

2016-01-10 05:55:48

#11: -  

 

Ied

#3556 Re:

2016-01-10 09:46:14

#11: -  

 Dat hij Ivan maar pakt dan!!

Moonlight

#4034 Re:

2016-01-10 11:02:06

#11: -  

 Nicole had een leuk puppy op Marktplaats uitgekozen en toen ze deze wilde, ze vond hem het einde, bleek die al besproken. Volgens mij nog geen uurtje later had ze al een andere pup op Marktplaats gevonden en besproken.

 

Ze vertelde later (wellicht in opdracht van de regie)  dat ze heel goed gekeken had naar de lijnen of er geen HD / ED in voorkwam, want dat vond ze erg belangrijk!

 

Hoe dom ben je als je zoiets verkondigt als je op Marktplaats een puppy gaat kopen en in de advertentie staat heel duidelijk dat de vader van Arthur een Mechelse Herder is en de moeder van Arthur een kruising tussen een Mechelse Herder x Labrador (al dan niet met papieren) is? Hoe bedoelt ze dat ze goed naar de lijnen gekeken heeft?

 

Terugkomend op de acties van Ivan: Zelf zou ik zo nooit met mijn honden omgaan maar dierenmishandeling vind ik het niet echt. Het is dat 14 medebewoners, die geen filmpjes gezien hebben van Ivan's acties en daarom ook geen mening kunnen hebben waar het allemaal over gaat, de kijkers als een soort van malloten wegzetten met als kers op de taart dat Nicole de streamers teringleiders noemt. Dat was voor mij meer een reden dat ik de petitie getekend heb.

 

Overigens vind ik dat Ivan vanaf nu wel steeds in de gaten gehouden moet worden als hij bij de pup is ... want ik maak me wel een beetje zorgen, dat dan weer wel.