Zwolle zegt nee tegen de plannen van dit AZC!

Quoted post


Gast

#3

2016-01-28 22:46

Tekenen jullie maar braafjes een petitie. Die mannen lachen jullie uit waar jullie bij staan. Koop maar al een boerka voor jullie vrouwen, start alvast met de Arabische les en begin de koran maar al te studeren. Brave Nederlanders, wat zijn jullie toch braaf. Geen opstand, gewoon braafjes een internetpetitie tekenen en de kous is af. Zo sussen jullie je geweten. Zo kan je later tegen je kinderen zeggen: "toen papa nog jong was, was het hier zo heerlijk. Ik heb er alles aan gedaan jongen/meisje om de islamisering tegen te gaan. Papa heeft zelfs een petitie getekend. Maar kom, doe je zus snel een hoofddoek aan en ga maar naar de moskee'

Reacties

Bea Noordman
De auteur van deze petitie

#4 Re:

2016-01-28 23:01:05

#3: -  

 Beste Gast,

Graag zou ik het beleefd willen houden hier en om te beginnen met elkaar te respecteren. Aan geroeptoeter hebben wij niet veel aan. 

 

Pffffff

#26 Re:

2016-01-29 13:47:01

#3: -  

 zielig ventje...lekker groot doen het net

Pluis

#51 Re:

2016-01-30 09:33:32

#3: -  

 nee jij word uitgelachen met dit soort uitlatingen ,jij bent echt bang zeg ,ik ga nog liever onder de zoden dan meegaan in jou uitspraak,wij vrouwen staan voor wie wij zijn ,die 50 duizend man tegen ons allemaal das pas lachen. Zoals eerder gezegd laten we het netjes en beschaafd houden .

Rossi46

#261 Re:

2016-02-03 23:35:23

#3: -  

 He geitenneuker heb jij ook nog wat te vertellen. Kruip maar weer gauw onder je steen. Fck Allah met je 70 maagden.