Geen vluchtelingen en moskee in Ninove!

Quoted post


Gast

#1

2016-03-30 13:03

vALT HIER EIGENLIJK NOG IETS OP TE ZEGGEN ,,,

Reacties


Gast

#19 Re:

2016-03-30 21:58:14

#1: -  

 Ja, hier valt nog bijzonder veel op te zeggen, namelijk dat de genoemde argumenten geen hout snijden. Die mensen hebben dringend hulp nodig en wij zijn in de gelegenheid om die hulp te bieden. Noem mij uw argumenten waarom u hulp wilt weigeren, niet waarom u denkt dat die mensen uw hulp niet nodig zouden hebben, want dat hebben ze wel. Zeg mij waarom u uw medemens wilt laten verrekken, zeg mij waarom u zonder blikken of blozen mensen wilt laten kreperen, zeg mij waarom u platgetreden onwaarheden opdist om vooral geen helpende hand te hoeven uitsteken?

U kunt dan wel vinden dat die mensen in de regio geholpen moeten worden, maar dat worden ze ook al, alleen is de regio verzadigd en dreigt zelf te bezwijken, waardoor er alleen maar nog meer vluchtelingen zullen komen. Is dat uw wens? Een nog groter rampgebied, zodat u nog meer mensen uw koude rug kunt toekeren?

U verwijst naar de terroristen, maar vergeet dat die elk voor zich Europeaan waren en zijn. Wat hebben die te maken met de vluchtelingen?

Uw droom van een waterdichte immigratiestop is hallucinant op zijn best. U kunt grenzen sluiten zoveel u wil — wie het land binnen wil komen, zal het land binnen komen.Gebleken is, dat de meesten het land niet eens binnen hoeven te komen, want ze zijn Belg of ze zijn Fransman.

Ninove heet elke vluchteling welkom! U niet, maar wij wel.