Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij

Quoted post


Gast

#152

2016-11-05 13:02

Wij zijn naar gambia geweest. En daar hebben wij het in geogetown gehad net de lokale mensen over dit gezeur van de dame waar eij aangifte tegen gaan doen. De reaktie van de inwoners van geogetown was dat zij na 2x uitleggen voor ,e het snapte... dat ze trots zijn dat blanke mensen zich zwart maken en dan een feest voor kinderen maken. 1 meneer vroeg zelfs nogmaals aan mij. Maken blanke mensen zich echt zwart voor een kinder feest... hij was echt trots... toen ik over de combinatie begon van zwarte piet en de slavenij. Keken ze me heel verbaast aan.. De slavenij mag nooit vergeten worden. Maar dat is verledentijd... 1 meneer zei. Vertel de geschiedernis door. Maar laat kinderen genieten van ZWARTE PIET... gambia het land waar de slaven werden bij een gebracht om verkocht te worden.. de huidige inwonners vinden het geschiedernis en het feest in nederland is een kinderfeest.. geschiedernis moet je door vertellen en tradities moet je in ere houden...

Reacties


Gast

#173 Re:

2016-11-05 13:15:59

#152: -  

 Kunt u dit verhaal, wat u meegemaakt heeft, op Facebook vertellen? Zodat dit wijdt verspreid kan worden? Ik vindt het een prachtig en mooi verhaal. Super!!


Gast

#4327 Re:

2016-11-07 10:44:57

#152: -  

 schitterend je zou je verhaal moeten delen dan kijken misschien wat mensen anders tegen deze onzin aan ... heel verhelderend dit. ..

CvE

#5173 Re:

2016-11-07 14:25:35

#152: -  

 Wat een geweldig actie. Ik hoop dat Sylvana dit leest dan komt ze er wel achter dat het grote onzin is wat ze beweerd.

 


Gast

#7351 Re:

2016-11-08 08:54:57

#152: -  

 zij (de identitaire bende waar het hier om gaat) zullen dit verhaal af doen als "intern racisme", omdat die mensen ook on de druk van westers capitalistische patriarchy leven. Het is echt een sekte die de wereld door hun ideologische lens verklaart.