1varkensgeluid.nu

Quoted post

Sjoert

#3 Re: geen handtekening

2012-11-22 00:54

#1: Elly Michiels-Fleuren - geen handtekening

Het doel hiervan is toch èèn geluid naar de buitenwereld uiteindelijk !!!

Wat zijn je vraagtekens, wat moet er intern veranderen en wat is er mis met de initiatiefnemers ?

Ik ben blij dat er ondernemers zijn die het probleem van de toekomstige belangenbehartiging inzien.

Je kan altijd tegen alles zijn maar degene die het hardst roepen nemen zelf niet het initiatief, en dat doet deze grope wel.

Reacties

Elly Michiels-Fleuren

#4 Re: Re: geen handtekening

2012-11-23 11:26:30

#3: Sjoert - Re: geen handtekening

Beste Sjoert of wat je naam ook mag zijn... ik teken niet omdat ik er niet achter sta.

Samenwerking tussen LTO en NVV geschiedt al, dat het wellicht beter is om als 1 stem te communiseren richting overheid ja, maar issues moeten niet op deze manier afgedwongen worden, want dat is wat nu gebeurd.

Het probleem wat ik met het initiatief heb is dat het "conflict" allang op een andere manier aangepakt had kunnen worden, op deze manier geef je niet een goed voorbeeld, zeker niet in deze politiek onrustige tijden. De "kartrekkers" hebben allemaal een rol bij of de ene partij of de andere, daar hadden ze hun stem neer moeten leggen, daar hadden gesprekken moeten plaatsvinden en dan was het voor mij meer een gevoel van samen geweest, nu lijkt het op een uitrekening door de diverse partijen en met alle respect, met deze actie ga je niet serieus genomen worden door onze overheid en door oa het CBL...

En mij het verwijt maken dat ik hard roep en niets doe, met alle respect... ik heb tenminste het lef om reacties en discussies aan te gaan MET mijn naam erbij, niet annoniem en met iedereen !!

Ik heb vertrouwen in veel mensen binnen de diverse organisaties maar met deze actie zal het nog veel langer duren voordat de varkenshouderij als 1 stem gehoord zal worden.