Geen Asielzoekers 2 Hotels in Epe Fletcher en Dennenheuvel

2 Hotels in het kleine dorpje Epe, plotsklaps dicht !

276 asielzoekers  in Fletcher Hotel

90 vluchtelingen en status houders in hotel Dennenheuvel

Inwoners maken zich zorgen over de veiligheid van Epe. Dit zijn geen ideale plekken zoals de gemeente aangeeft. Dichtbij de zandkuil een plek voor kinderen om te spelen.En nabij de hertenkamp. Nabij de fietspaden die door de bossen gaan en voor langs  Dennenheuvel naar scholen toe.

Wij willen geen asielzoekers in de hotels. Wij willen de prachtig gelegen plekken in de natuur behouden voor recreative doeleinden, economische belangen voor Epe.

En vooral de veiligheid waarborgen. Wij stemmen tegen !

Steunt u dit verzoek, onderteken dan de petitie. Daarbij graag een commentaar met de reden van tekenen. Dit kan zinvol zijn om verschillende opvattingen aan de gemeente duidelijk te maken. Tevens is het mogelijk om anoniem te tekenen. Deze petitie gaat met alle opmerkingen naar de gemeente, zodat zij goed op de hoogte worden gehouden wat er bij de burgers leeft !

✍🏻 Deel dit zo veel mogelijk !

Epe bekend om het natuurgebied en recreatie mogelijkheden, veilig ! Laten wij dit zo houden !

Geen Asielzoekers 2 Hotels in Epe Fletcher en Dennenheuvel    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik Geen Asielzoekers 2 Hotels in Epe Fletcher en Dennenheuvel om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.

We zullen uw telefoonnummer niet openbaar online weergeven.

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...