Geen regering zonder NVA

Beste landgenoten,

Zondag 25 mei heeft Vlaanderen gekozen voor verandering. Hoewel nog 2 kiezers op 3 niet voor NVA kozen heeft een meerderheid van hen toch ook een duidelijke stem tégen een ultra-links beleid uitgesproken! En dat moet gerespecteerd worden. Onder Elio Di Rupo I steeg de werkloosheid tot een record, de belastingen en de faillissementen volgden. Alle internationale organisaties zijn het erover eens dat België dringend een andere koers moet varen. Zelfs in Wallonië en Brussel heeft men in aanzienlijke mate deze wens kenbaar gemaakt. Doch vernemen we nu reeds dat men NVA buiten spel wil zetten. En dat kunnen we niet laten gebeuren omdat België geen Griekenland II mag worden. En dat is exact wat het onder een EDR II zàl worden!

Daarom, geen regering zonder de NVA!