Het behouden van onze favoriete docent mevrouw O. op InHolland Amsterdam

Afgelopen week hebben wij als studenten Social Work aan de InHolland Amsterdam begrepen dat het contract van onze docent mevrouw O. niet verlengd zal worden en dat de laatste werkdag van mevrouw op maandag 22 april 2024 zal plaatsvinden.

Wij als studenten Social Work pleiten ervoor dat de beslissing betreft het beeindigen van het contract wordt overzien. Mevrouw O. kunnen wij omschrijven als een gewilde docent en een docent die altijd het beste voor heeft met haar leerlingen wat tegenwoordig weinig te zien is bij veel docenten. Mevrouw O. is een vriendelijke docent die altijd rondloopt met een glimlach en je graag verder helpt. Verschillende collega's en leerlingen laten weten dat mevrouw een geweldige docent is die onmisbaar is op InHolland.

Wij zijn ervan overtuigd dat de keuze om het contract van mevrouw O. niet te verlengen een negatieve invoed zal hebben op InHolland Amsterdam en haar studenten!

Help ons verder en teken deze petitie en laten we samen verschil maken!

Studenten Social Work Amsterdam    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik Studenten Social Work Amsterdam om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...