Het recht op bescherming!

Helmonder Mario H. is tot 4,5 jaar cel veroordeeld wegens poging tot moord. Mario nam de bescherming van zijn tienerdochter in eigen hand en ramde haar belager, een ex-tbs’er, met een schep tegen de vlakte.

Ik start deze petitie inzake het recht op bescherming. Los van het feit dat deze straf niet in verhouding staat tot het vergrijp, worden onze kinderen niet meer beschermd.

De politie neemt aangiftes van stalking nauwelijks serieus. Zedendelinquenten en pedofielen staan met lage straffen, gericht op terugkeer in de maatschappij, zo weer op straat en in de buurt. Ouders staan machteloos en kiezen voor eigenrichting.

Om onze kinderen te beschermen en te voorkomen dat het nodig is om eigenrichting te spelen, wil ik deze petitie aan Minister F. Grapperhaus aanbieden:

Ouders in Nederland zijn ongerust en maken zich zorgen over de bescherming van onze kinderen. Wij eisen een pardon voor Mario en andere voorkomende gevallen waarin eigenrichting onze enige optie is. Omdat U het laat afweten om ons gezin te beschermen door zedendelinquenten uit de samenleving te weren.

Teken deze petitie, bescherm onze kinderen!