Interactieve informatiezuil

In het mheenpark zou naast het obstacle parcours ook een hardloop parcours komen. Samen met dit zou er een interactieve informatiezuil komen. Deze zuil is heel belangrijk omdat hier veel informatie op gezet kan worden. Deze paal kan verbonden worden met diverse apps, die je kan laten zien hoe je bv obstakels moet nemen of hoe je moet hardlopen. Je kan tegen je zelf rennen maar zelfs tegen  iemand anders in een andere plaats. Er zijn nog veel meer mogelijkheden. Helaas denken een aantal mensen van de gemeente dat dit niet hoeft. Ik wil ze met handtekeningen laten zien dat dit wel degelijk belangrijk is. Ik wil iedereen vragen om dit zo veel mogelijk te delen in zo'n kort mogelijk tijd. Laten we er voor zorgen dat we de Gemeente kunnen overtuigen van deze zuil. IMG-20180629-WA0018.jpg

Stichting obstacle parcours Mheenpark    Neem contact op met de schrijver van het verzoekschrift

Door te tekenen geef ik Stichting obstacle parcours Mheenpark toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.