Lois moet blijven

Lois is 23 jaar, en een docent op het SintLucas Eindhoven. Toen ze begon met het werken hier werd er haar veel dingen beloofd.

Dit is een van de redenen waarom vinden wij dat Lois moet blijven, teken deze petitie voor Lois

mijn klas zat deze middag rustig in de klas te werken tot we er achter kwamen dat Lois (een top lerares op onze school) 6 Juli waarschijnlijk haar laatste werkdag zal hebben op het SintLucas. Wij vinden Lois echt een topper! Zij stond altijd voor ons klaar. Er werd haar beloofd dat ze mocht blijven tot twee weken geleden...

Wij de leerlingen van het SintLucas hebben Lois nodig op deze school en kunnen niet zonder haar. We zien hoeveel verdriet het haar doet en we zouden deze topper nog voor geen goud willen missen. Daarom deze petitie. Help ons Lois te laten blijven! Het kost maar een kleine moeite de petitie te schrijven.

Uw e-mailadres zal niet op onze site worden gepubliceerd. De auteur van de petitie zal echter alle informatie te zien krijgen die u op dit formulier noteert.