Meer recht op omgang voor vaders

Beste petitie lezer,

Wanneer er een kind geboren wordt zijn er 2 ouders. De bedoeling is dat beide ouders zorgen voor het kind. Het gebeurd helaas vaak genoeg dat vaders niet omkijken naar hun kind. Maar wanneer vaders dit juist wel willen wordt dit vaak door de moeder gebruikt als pressiemiddel en krijgen zo naar mijn idee veel te veel voor elkaar. Ik ben absoluut niet tegen moeders, kinderen kunnen niet zonder hen. Maar im vind dat vaders net als moeders als evenredig worden behandeld en zo kunnen zorgen voor hun kind wat ook hun recht is. Hieronder wordt verstaan bij het aangeven van je kind automatisch gedeelde zeggenschap tenzij om anders wordt verzocht. En uiteraard verplichte omgang met je kind. Alstublieft help mij en met mij bijzonder veel vaders.

Alvast heel erg bedankt.. Ook van alle andere vaders.

Jeroen

Vul het onderstaande formulier in om deze petitie te tekenen die is aangemaakt door Jeroen. Alle informatie die je opgeeft op dit formulier zal door de maker van de petitie te zien zijn.