Nita staat op voor mensen met een handicap en of een lichamelijke of verstandelijke beperking

Met deze petitie wil ik de politiek wakker schudden, om eens meer aandacht te besteden aan de mensen (arbeid) handicap en of een lichamelijke of lichamelijke beperking, mensen met een WA – JONG een of een WIA en of andere – uitkeringen. Want komt u dit ook bekend voor dat er veel gerotzooid word met met mensen met
een beperking of op uw (sociale) werk-plaats? Of vind u het erg moeilijk om de brieven te begrijpen die door de overheid of uitkering – instanties geschreven worden? Of heeft u andere klachten waar u tegen aan loopt?
Daar hoeft u niet langer meer mee aan te modderen, want ik sta op om dit volledig in te politiek te gooien en alles aan het licht te brengen. Ik ben het beu dat deze mensen met een (arbeid)- handicap en beperking alles maar moeten pikken omdat zij geen verstand hebben of bang zijn geworden van moeilijke arbeid – ongeschiktheid – zaken en vooral last hebben van de onderdrukking en misbruik van de op de werk-plaats en of vloer tussen de werk – leiders en of doorstroom – (zogenaamde) consulenten! Veel te dure functie – namen zijn dat!
Waar door mensen vaak hersens – spoelt worden of depressief raken en uiteindelijk zelfs zelfmoord plegen, omdat men hen het leven zuur maken, en ik ben daar volledig getuigen van.

Dit zijn mijn actie – punten waar ik voor opsta:

• Moeilijke taal die moeilijk te begrijpen is voor de mensen met een (arbeid) handicap en of een lichamelijke of lichamelijke beperking, mensen met een WA – JONG een of een WIA – uitkering, raar toch eigenlijk? Gaan de politiek en instanties moeilijke brieven naar mensen sturen die deze brieven niet eens kunnen lezen (begrijpen) ! En dan verwachten de mensen van politiek en instanties dat dingen en regelingen gaan begrijpen die instanties willen zien dat het op hun manier gebeurd en de mensen met een (arbeid) handicap of beperking de schuld geven dat er misverstanden en onbegrip zijn ontstaan! Dit kan niet! Dat mag niet!Zelfs zien wij als strafbaar, in feite is ook misbruik maken op de beperkte mensen!

• Hoeveel procent gaat er in het volgende jaar van uw uitkering af? Gaat u dit pikken? Wij niet! Ook dit vinden wij veel te ver gaan, mensen met een (arbeid) handicap en of een lichamelijke of lichamelijke beperking, mensen met een WA – JONG een of een WIA – uitkering worden gestraft om iets wat zijn hebben, hun beperking dus, daar kunnen zij niets aan doen! Ook hadden zij nooit van hun leven een vak kunnen leren, zoals dat wel verwacht worden door de arbo en bedrijf – artsen! Om te huilen gewoon!

• Heeft u ook al iets van het regeer – akkoord begrepen? Het word er ook alleen maar slechter op in plaats van beter voor de mensen met een handicap en of een lichamelijke of verstandelijke beperking, Wajong – en of andere uitkeringen! Er is maar één voordeel, en dat is dat de eigen – bijdragen niet verder omhoog gaat. Zou het niet heel mooi zijn als ik het voor elkaar zou krijgen met uw handtekening om die toren hoge eigen – bijdrages en eigen – risico's omlaag kan halen en proberen als het zo laag is, dan uiteindelijk gewoon af te schaffen, en dit afhankelijk moet zijn van de inkomens per persoon bekeken? want wij betalen immers de verzekering zelf al toch? En niet alleen maar gericht op de rijke mensen die dit wel kunnen betalen? Uiteindelijk is het gewoon geldklopperij uit de zakken van de mensen met een minder hoge tot weinig inkomen – vermogen, aanzien en of een uitkering, en de rijke mensen hebben daar geen last van, ook ben ik erg geschrokken van de belasting die omhoog gaat, ik heb hier geen woorden meer voor! Luister mensen, de kloof tussen arm en rijke mensen word steeds groter en groter, dit wil ik gaan proberen tegen te houden, doet u ook mee om dit tegen te gaan?

• De (sociale) – werk – plaatsten moeten meer geinspecteerd worden, voor op gebied op (macht) over en bij vrouwen – misbruik en of zelfs seksuele – intimidatie in omgang van de mensen met een (arbeid) handicap en of een lichamelijke of lichamelijke beperking, mensen met een WA-JONG een of een WIA – uitkering op de werkplaats of werk – vloer. Ook daarover hoor en spreek ik uit ervaring!

• Een sociale – werkplaats zou er uit moeten zien als een werk – plaats waar mensen zich veilig zouden moeten voelen. Maar helaas kunnen de beperkte mensen dat vergeten! Want een van de (a) sociale – werkplaatsen is dat niet het geval, op het gebied van werk – beleid niet en op gebied van veiligheid ook niet! Want waar drugs en wapens aanwezig zijn, is het niet veilig! Ex – gedetineerde horen niet bij mensen met een (arbeid) handicap en of een lichamelijke of lichamelijke beperking, mensen met een WA-JONG een of een WIA – uitkering, deze mensen hebben een de andere soort beperking! Ex – gedetineerden hebben een andere soort beperking, namelijk de maatschappelijke beperking, waar zij zelf om gevraagd hebben, anders waren zij niet in de gevangenis beland. Ik maak mij daar ontzettend boos over! Hoe denkt u hier over? Dat kan toch zo niet langer?

Ook ga ik op zoek naar bewijzen en getuigen zodat kan leiden naar een grote politieke – actie en of zelfs naar een rechtszaak, want die zijn echter zeker te vinden met mijn manier van zoeken. En de pers betrek ik hier ook bij. Ook ben ik van plan om een nieuwe sociaal werk – bedrijf op te zetten voor mensen met een (arbeid) handicap en of een lichamelijke of lichamelijke beperking, mensen met een WA-JONG een of een WIA – uitkering, zodat deze mensen ook een mooie toekomst mogen krijgen en zekerheid op vast werk! Ik bied de mensen daarin, socialere zekerheid, veiligheid en uitgroei – mogelijkheid! Sluit u zich ook bij mij aan? Ik zie u graag verschijnen! Zou u hier ook aan mee willen helpen? Dat kan en mag altijd tijd!
Ik sta altijd open voor nieuwe ideeën. U bent bij mij van harte welkom.

6.14_Jong_Arbeids_Ongeschikt_2017_2.jpg