NOODOPROEP: alles op alles voor het vinden van Nsimire (14)

Door deze petitie te ondertekenen verzoek jij ook dat per direct alles op alles gezet dient te worden om de 14-jarige vermiste Nsimire uit Den Haag te vinden.

Wij, de burgers van Nederland,

CONSTATEREN

dat nog lang niet ALLE autoriteiten, mogelijkheden, middelen en gezaghebbende ingezet zijn om de 14-jarige Nsimire uit Den Haag te vinden. Dit kan en mag niet. Van 80% van de vermisten is binnen 24 tot 48 uur duidelijk waar de vermiste is. Nsimire is vandaag 19 dagen spoorloos. Iemand moet iets gehoord, gezien of vernomen hebben van haar. Het blijft angstvallig stil.

EN VERZOEKEN

dat met spoed ALLE autoriteiten, mogelijkheden, middelen en gezaghebbende in Nederland ingezet worden om Nsimire te vinden.

Ook verzoeken wij de Nederlandse autoriteiten contact te leggen met landen over de grens (o.a. Belgie en Frankrijk gezien de link met Congo) om te kijken of Nsimire Nederland verlaten heeft.

Daarnaast is dit een uniek geval en situatie en doen wij hierbij ook een beroep op Koninklijke Hoogheid, Willem Alexander, om in actie te komen als Koning van het volk.

nsimire-massembo-.jpg