NOS stop de eenzijdige berichtgeving over Israël

Zoals wij de afgelopen weken allemaal gezien hebben was de berichtgeving over Israël door de NOS nogal eenzijdig.

De rellen georganiseerd door Hamas aan de grens met Gaza werden vreedzame demonstraties genoemd.  Het gooien met molotovcocktails het gebruiken van slingshots waarmee stenen dodelijke projectielen worden werd niet genoemd.Het oplaten van de vliegers met brandbommen werd heel kort en heel summier aangekaart Geen beelden van brandende akkers werden uitgezonden. De raket beschietingen vanuit Gaza werden niet genoemd . Zodra Israël zichzelf verdedigd en een tegen offensief inzet is Israël de agressor.

Als klap op de vuurpijl noemde de NOS op teletekst het feit dat Israël sinds 1948 het gebied bezet houdt.

Bent u er ook zo klaar mee met deze eenzijdige berichtgeving waarin goede dingen die in Israël gebeuren niet of nauwelijks worden vermeld ?

Teken en deel deze petitie dan zoveel mogelijk.

Dank u

Uw e-mailadres zal niet op onze site worden gepubliceerd. De auteur van de petitie zal echter alle informatie te zien krijgen die u op dit formulier noteert.