Speelpark Oud Valkeveen mag niet sluiten!!!

Door de invoering van zogeheten vermakelijkheidsretributie in de gemeente, waardoor het park jaarlijks bijna 200.000 euro extra aan belasting zou moeten afdragen.

Door de extra kostenpost zou de entreeprijs van 10 euro omhoog moeten. "Oud Valkeveen heeft hoog in het vaandel staan dat het speelpark voor bezoekers van alle rangen en standen betaalbaar moet zijn", staat in een verklaring op de Facebook-pagina en officiële website van het park. "Door de invoering van deze belasting komt dat streven in gevaar."

Gezinnen die al niet veel kunnen betalen en toch een leuk dagje weg willen met hun kinderen word dit ontnomen. Waar gaat dit heen in Nederland! Dit kan en mag niet gebeuren! TEKEN DEZE PETITIE OM DIT PARK OPEN TE HOUDEN!

JbmR4vaS1.png