Stem tegen Plasterk

De Nederlandse kiezer is weer bedrogen. Dit kan niet zonder gevolgen. Er is maar 1 manier om dit tegen te gaan en de kiezer moet van zich laten horen.

Het vertrouwen in de politiek in op dit ogenblik zeer laag, en wij als Nederlands volk hebben deze mensen gekozen maar de politiek trekt zich niets aan van de algemene stemming in van de Nederlandse bevolking, kijk niet om naar de reacties en blijft maar in het pluch hangen. Zo zien de meeste Nederlanders het op dit ogenblik.

Het kan niet zo zijn dat politici die grove fouten maken kunnen aanblijven, het is onbegrijpelijk, ongelofelijk en niet te bevatten. Een enkel sorry voldoet niet meer en het gedraai en gelieg was overduidelijk te zien. Het is klaar en wij als Nederlanders moeten van zich laten horen.

Laat aub je stem horen en laat Den Haag weten dat dit niet meer gepikt gaat worden door de Nederlanders, en dat het moet veranderen en dat politici die niet voldoen en niet meer bekwaam zijn om hun departement te kunnen leiden en vooral die niet eerlijk zijn naar huis moeten worden gestuurd. De vrienden club Den Haag doet het niet, dus is het aan ons om daar eens wat aan te doen.

Plasterk moet worden afgezet als minister.....als ik dit bij mijn werkgever zou flikken had ik onstlag gekregen....waarom hij niet???