Stop de stankoverlast

Sinds kort is de koffiebranderij ‘Roast Company’ in Leidschendam gestart. Deze branderij bevindt zich centraal tussen de achtertuinen en balkons van de Jagersstraat, Damhoudersstraat, Sluiskant en Venestraat en veroorzaakt bijna dagelijks ernstige stankoverlast. Op dit moment komen al veel klachten van stankoverlast van bewoners bij de gemeente Leidschendam-Voorburg binnen. De gemeente stuurt deze klachten meteen door naar de Omgeving Dienst Haaglanden (ODH). De ODH gaat alle klachten in behandeling nemen.
De hoge schoorsteen (kort geleden geplaatst) met veel lange spankabels van de koffiebranderij is onooglijk en past niet bij ons oud Leidschendamse uitzicht zoals we gewend zijn aan de achterkant van de woningen.

Wilt u alstublieft de petitie ondertekenen? Alvast vriendelijk bedankt.

Wij willen dat de stankoverlast onmiddelijk stopt en dat de schoorsteen zo snel mogelijk wordt verwijderd!

Alle ondertekeningen van de petitie worden binnenkort aangeboden aan de gemeente Leidschendam-Voorburg en de Omgeving Dienst Haaglanden.

Actiecomité Stop de Stankoverlast    Neem contact op met de schrijver van de petitie