Theater aan de Stroom & Linkeroever

PETITIE : THEATER AAN DE STROOM & LINKEROEVER

Geachte Meneer de Burgemeester, Geachte Schepenen,

Theater aan de Stroom speelt ondertussen al 6 jaar een belangrijke rol op de Linkeroever. Onlangs hoorden we dat dit op de huidige locatie niet meer mogelijk was. Ondanks de tegenslagen en problemen, werd er de laatste tijd echter veel vooruitgang geboekt. In het verleden heeft u reeds geholpen en we hebben hier ook de vooruitgang door gemerkt. Wij willen dan ook dat TAS de kans krijgt om te blijven bestaan en te verhuizen naar een alternatieve locatie. Dit natuurlijk liefst op Linkeroever. Linkeroever is jarenlang het kneusje van Antwerpen geweest en nu dreigt alles wederom te verdwijnen ( TAS, Top Hat, … ).

Elke verkiezing weer wordt er beloofd om Linkeroever tot een echt stadsdeel te maken. Dit betekent niet enkel opvang- of dienstencentra, maar ook de nodige infrastructuur voor de lokale bevolking en de bezoekers.

Daarom vragen wij u het volgende :

1.      In eerste instantie : TAS te helpen naar het zoeken van een alternatieve locatie, zodat wij en de talrijke bezoekers en gebruikers ( van Linkeroever, van Antwerpen en de rest van Vlaanderen) kunnen verder genieten !

2.      Een locatie te voorzien op de Antwerpse Linkeroever ! ( er staan locaties leeg of er zijn locaties die minimaal gebruikt worden en bijgevolg ideaal zouden zijn ).