VANESSA MOET BLIJVEN

Wij zeggen NEE tegen het ontslag van Vanessa Vermeiren!

Vanessa werd vorige week vrijdag op staande voet ontslagen en bedankt voor bewezen diensten nadat ze een klant openlijk belachelijk gemaakt zou hebben op facebook. Enige kanttekeningen bij dit ontslag:

1. De naam van deze mevrouw werd niet vermeld door Vanessa, alsook de naam van het bedrijf waarvoor zij werkt werd door Vanessa niet vermeld.
  2. Deze post werd geplaatst in een gesloten groep, enkel en alleen voor AVP werkneemster! Bizar dat deze ex AVP werkneemster zich duidelijk toch nog ergens verbonden voelt met ons bedrijf maar nu toch zorgt voor het ontslag van Vanessa!

Vanessa is Aviapartner! Op BHP is Vanessa een zeer geliefd collega die steeds voor iedereen klaarstaat! Het kan niet dat onze collega ontslagen zal worden voor zo een belachelijk iets!

Ik stel me echter omgekeerd de vraag! Wat Vanessa schrijft is meteen door tientallen collega's bevestigd alsook blijkt iedereen te weten over wie het precies gaat... Nog straffer, deze dame lijkt haar zelfs te herkennen in dit gedrag want ze voelt haar aangesproken! Moest ik mij herkennen in dit gedrag ik zou men excuses aanbieden en het volgende keer anders proberen doen... maar zo zitten we blijkaar niet allemaal in elkaar!

TEKENEN DIE HANDEL MANNEKES EN MEN ZEGGE HET VOORT! SAMEN STAAN WE STERK!!!