Vroeger was 6 beter!

Beste allemaal,

Bent u ook echt van mening dat vroeger alles beter was en dat er meer gezopen n gepartyt mag worden. Dan bent u niet de enige! Na een pilot een enkele week geleden hebben wij wat mening gepeild en daaruit bleek dat iedereen, naast goed Tsjechisch te spreken, een mening had die hij of zij niet meer kon uiten. Uit onze professionele enquête is gebleken dat iedereen die er nog was "het waarschijnlijk wel ongeveer naar zijn zin had, maar te kaal was om te poepen" Dat kon ook wel blijken uit de statistieken, deze waren namelijk niet meer te lezen omdat het systeem het niet meer aan kon. Ook de ochtend na het opruimen was het nog steeds een tering bende, wat betekent dat iedereen het geweldig naar zijn zin had!

Zeker nu velen van ons een DSE periode hebben willen wij vaker en harder zuipen op vrijdag omdat we dan zaterdag kneiter brak kunnen zijn en als een zielig hoopje ellende van ons vrije weekend willen genieten.

Vind jij ook dat de vrimibo weer moet zijn zoals deze vorig jaar ook altijd was. Schrijf dan nu je naam hier op en maak kan op fantatsiche prijzen!

'Gewôn têkene met uwen hand, kut!' - R. Palings