Wij steunen stichting Agri Leisure park Zuid-Limburg Nijswiller

Op 20 december neemt de raad van Gulpen-Wittem een besluit over de komst van het Agro Leisure Park (ALP) in Nijswiller. Ondanks dat de inwoners van Nijswiller massaal voor de komst van ALP zijn lijkt het erop dat een klein aantal ondernemers (waarvan sommige van ver buiten onze regio) het plan wil torpederen en hierbij zelfs het verspreiden van onjuiste informatie niet schuwt.

Kiest de raad voor leefbaarheid van Nijswiller en luistert de raad naar de wens van de inwoners of wegen de belangen van een paar ondernemers (waarvan sommige zoals gezegd niet uit de economische regio komen) zwaarder ?
Steunt u de komst van ALP en heeft u belang bij de leefbaarheid van Nijswiller en de omliggende dorpen ?

Deze petitie word aangeboden aan het college van B&W en de gemeenteraad van Gulpen-Wittem voor aanstaande cruciale vergadering.

alp1.jpg

Door te tekenen geef ik Jochen Reinders toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.