Wij willen Jimmy Lukas als wijkagent behouden.

Naam:

Adres:

Plaats:

Emailadres:

Op het moment dat Sabine Bentvelzen, onze wijkagent, vertelde dat ze bij ons weg zou gaan omdat ze promotie had gemaakt werden wij in kennis gesteld dat Jimmy Lukas voor haar in de plaats zou komen als tijdelijke wijkagent. In januari hebben wij als Bewonersorganisatie een brief geschreven aan de Politie Haaglanden met het verzoek om Jimmy voor onze wijk te mogen behouden. Het idee dat Sabine ons ging verlaten vonden wij helemaal niet leuk zeker omdat zij de in- en outs van onze wijk goed door had.  Sabine ging en Jimmy kwam. Wij dachten toen nog hij zal wel mogen blijven. Maar niks is minder waar. Jammer genoeg denk ik dat onze brief nooit is aangekomen omdat wij nooit een reactie hebben  mogen ontvangen. Er is een sollicitatieprocedure op gestart en daar hebben 18 mensen op gereageerd. Jimmy is een van de achttien en loopt dus gewoon mee. Jammer genoeg wordt er helemaal geen aandacht geschonken aan het feit dat wij juist Jimmy willen houden. Hoe Jimmy bij ons overkomt als een persoon die echt naar je luistert, goede adviezen geeft en je geruststelt bij een nare ervaring, die gezag afdwingt zeker bij de jeugd, die Jimmy willen wij behouden. Jimmy heeft respect voor iedereen en de jeugd heeft zeker voor hem. Waarom mag zo iemand als Jimmy niet blijven als wijkagent in onze wijk Steenvoorde Zuid. Wij maken bezwaar, doet u mee stuur dan dit bericht retour voorzien van uw naam en adres. Stuur dit bericht zoveel mogelijk door zodat wij straks een hele stapel reacties kunnen overhandigen bij de superieuren van Jimmy.

Met vriendelijke groet

Trix Alexander Secretaris