Zeg nee tegen nieuw beleid wettenbundels

Op zondag 3 september 2017 is er op MijnHvA een mededeling geplaatst over het nieuw beleid wettenbundels. De examencommissie heeft besloten dat er niets in de wettenbundels mag staan. Alleen de meegeleverde tabjes van de uitgever mogen gebruikt worden. Staat er iets anders in de wettenbundels, dan wordt dit gezien als fraude.

Zeg NEE tegen het nieuwe besluit! De arceringen, junctis en gekleurde tabjes zijn van essentieel belang als hulpmiddel bij het uitwerken van juridische casuïstiek. Ben jij het hier ook mee eens? Zeg dan NEE tegen het nieuwe besluit van de examencommissie en teken deze petitie. Wij, medestudenten, willen dat het nieuwe beleid wordt teruggedraaid.

De petitie staat vanaf 4 september 2017 om15:00 geopend tot en met dinsdag 12 september om 17:00 uur. Vermeld jullie studentnummer bij het tekenen van de petitie.

Heb je vragen over deze petitie? Mail dan naar nadia.nasiri@hva.nl

Met vriendelijke groet,

Medestudenten SJD leerjaar 2

Nadia, Marjet, Davey en Soukaina    Neem contact op met de schrijver van het verzoekschrift

Uw e-mailadres zal niet op onze site worden gepubliceerd. De auteur van de petitie zal echter alle informatie te zien krijgen die u op dit formulier noteert.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Controleer alstublieft uw mailbox (en spambox).