Anne Faber dood door schuld rechtssysteem

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Mag ik weer op jullie fantastische steun rekenen!

2022-06-09 09:42:46

WijSpreken

Oproep en een kort verslag van afgelopen dinsdag.

2017-10-28 20:27:07

Beste/lieve burgers,

Afgelopen dinsdag heb ik de petitie overhandigd, misschien verrassend voor u maar de petitie blijft open staan vandaar dat deze nog niet is uitgeprint. Ik heb hiervoor gekozen, en dit ook tegen de minister gezegd, om het niet zomaar voorbij te laten gaan. Zodra je iets sluit is het snel vergeten. Nu op deze manier blijft het zijn kracht behouden en kan het nog een hoger aantal worden. Ik heb de minister ruim een half uur gesproken. Ik gaf aan dat ik velen mails heb mogen ontvangen waaronder ook mails met vergelijkbare verhalen of verhalen waar het enorm is misgegaan in het rechtssysteem. Hij heeft mij gevraagd deze te ontvangen en mee te nemen in het onderzoek. Daar ik duizenden mails heb gekregen wil ik aan diegene die mij geschreven heeft vragen om dit opnieuw naar mij toe te mailen met als beschrijving "Onderzoek minister". Mocht u iemand in uw omgeving kennen met een verhaal stel diegene op de hoogte zodat ik dit mee kan nemen. Verder heb ik duidelijke vragen gesteld en gevraagd om daar waar nodig is een wetswijziging toe te passen. Waarschijnlijk heeft u de nieuwe minister al over de petitie gehoord. Men heeft het volgende beloofd; verhalen van burgers meenemen in het onderzoek om de huidige wetgeving te toetsen op mogelijk falen, mogelijk meldpunt voor burgers en dienstverleners om wantoestanden te melden en een voortgang gesprek met mij en de nieuwe minister begin van het nieuwe jaar.

Verder doe ik mijn uiterste best voor alles. Ik lees soms onvrede en begrijp dat ik het niet voor iedereen goed heb gedaan. Nu is het ook zo; zoveel mensen zoveel wensen. Maar u moet geloven dat het bijzonder is wat wij met elkaar bereikt hebben, en dat het uitzonderlijk is, bij een petitie overdracht, de minister ook persoonlijk te spreken. En u moet geloven dat dit een pittig gesprek is geweest in ons belang!

Fijn weekend, Lydia

Petitie aanbieden

2017-10-23 08:13:05

Na het vreselijke nieuws van Anne Faber ben ik de petitie gestart vanuit ongeloof, boosheid en verdriet. Dat dit heeft kunnen gebeuren….. Ik wilde het niet zo aan mij voorbij laten gaan. De petitie is door velen ondertekend, ruim 412000 mensen, hartelijk dank hiervoor! De discussie is opgang gekomen en onderzoeken volgen. Laat men niet alleen het bij een onderzoek houden maar ook daadwerkelijk verbeteringen toepassen daar waar nodig!

De petitie sluit en draag ik deze week over aan het ministerie van Veiligheid en Justitie. Deze overhandig ik zonder groots de media erbij te betrekken hier heb ik mijn rede voor. Ik heb een uitnodiging van het ministerie mogen ontvangen om 30 minuten in gesprek te gaan met Dhr. Stef Blok. Wij hebben onze stem kunnen laten horen en blijven de ontwikkelingen volgen. Ik wens de familie Faber, vriend, familie en vrienden heel veel sterkte en kracht toe met dit immens grote verlies. Nogmaals dank voor jullie steun en ik zorg dat het op de juiste plek komt. Lydia de Jong

WijSpreken

Bedrijf gevonden voor het printen en........

2017-10-17 15:47:10

Lieve burgers,

Enorm dankbaar ben ik voor een ieder die mee heeft gedacht naar een oplossing voor het aanbieden.

WNL Wij Nederland heeft een bedrijf in Enschede gevonden die voor ons alles gaat uitprinten.

Ook dank aan de velen mensen die een donatie willen aanbieden echter alles moet transparant blijven en daarom is deze oplossing prima.

De politiek is met herftsreces daarom komt er mogelijk een datum voor volgende week, ik hou u op de hoogte zodra dit bekend is. Daar er ook nog niet bekend is wie de nieuwe minister van Veiligheid en Justitie wordt wil ik Mark Rutte de petitie aanbieden.

De petitie blijft zeker nog een week openstaan dus mocht u willen helpen om een nog groter aantal te krijgen dan kunt u deze link https://www.petities24.com/annefaber doorsturen naar familie, vrienden of delen op social media accounts.

Zonder u was er geen geslaagde petitie en laten wij blijven geloven dat met velen wij het verschil kunnen maken!

Samen sterk, Lydia

HetVolkSpreekt

Petitie overhandigen

2017-10-16 09:35:40

Beste burgers,

Er is een aanvraag gedaan bij het Ministerie van Veiligheid en Justitie om een datum en tijdstip te ontvangen voor het persoonlijk overhandigen van de petitie aan de heer Stef Blok minister van Veiligheid en Justitie, zodra dit bekend is laat ik het u weten. Door het groot aantal handtekeningen lijkt uitprinten een onmogelijke zaak. Wij zoeken hiervoor een gepaste oplossing. Dank voor uw steun aan deze petitie. Samen sterk! Lydia

HetVolkSpreekt

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...