verlaag de verkeersdruk op de deurningerstraat

verlaag de verkeersdruk op de deurningerstraat / Mededelingen / inleveren petitie / Opmerkingen

Melis Jan

#26 Re:

2014-06-27 18:30

#10: gineke -

Komende maandag ben ik er. Een vooroverleg vind ik prima. Als de wethouder niet beschikbaar is dan gaan we naar zijn ambtenaar. Maar eigenlijk denk ik dat we hier een burgerinitiatief van moeten zien te maken. Met zoveel handtekeningen moet dat een peulenschil zijn. Bel mij gerust op 0644658069. Fietsvriendelijke groeten.


Gast

#27

2014-06-28 12:09

Het gaat hier om kinderen, die fietsen met meer naast elkaar. Deden we zelf ook toen we jong waren. Het is aan ons, als weggebruikers om op te letten, wetend dat kinderen zo zijn.

Gast

#28

2014-06-28 14:06

Beste Gineke,

Ik ben ontzettend geschrokken van alle reacties en van hoe gevaarlijk deze plek eigenlijk is. Ik ben een familielid. Het gaat hier om Yasmine het nichtje van mij vrouw. Ik ben dus zeer betrokken en ik zou heel graag met jou mee willen om er voor te zorgen dat dit heel serieus wordt aangepakt. Handtekeningen achterlaten op de balie..dat is geen doen. Als je mij belt kunnen wij hierover spreken. Ik geef je mijn nummer. 0652159955

Groeten van Musa Demirdag

Gast

#29

2014-06-28 14:37

Succes met het aanbieden hopelijk doen ze er iets mee. Is toch vreselijk om je kind zo te verliezen