Laat Somertijd met Rob van Someren blijven!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Laat Somertijd met Rob van Someren blijven!.


Gast

#51

2014-08-12 08:26

Veronica zonder somertijd kost luisteraars dit is dan het einde van veronica. .....wordt wakker voor het te laat is

Gast

#52

2014-08-12 08:56

Ik zou niet weten naar welk ander programma ik moest luisteren smiddags om 16.00 uur

Gast

#53

2014-08-13 08:51

Klasse van Someren mot blijven !!!!!!!!!!!!!

Gast

#54

2014-08-15 15:10

Ik kan me geen middag meer voorstellen zonder de moppen en limericks. Bovendien wil ik niet stoppen met het maken van limericks en die weer horen op de radio!

Gast

#55

2014-08-17 06:59

Een stationmanager hoort te luisteren naar zijn luisteraars maar deze is doof en blind!

Gast

#56 Re: Re: Somertijd

2014-08-17 07:11

#21: NR.3 - Re: Somertijd 

 Niels Hoogland is geen station manager maar een koele saneerder die geen oor heeft voor zijn luisteraars! Hij zelf is verantwoordelijk voor deze terugloop van luisteraars en niemand anders. Hij is een typische 1.0 manager die zijn tekortkomingen projecteerd op succsvolle medewerkers. Er is nog maar een redding voor Veronica: Eruit met deze man!


Gast

#57

2014-08-18 10:23

Zonder Somertijd mist Veronica een pracht programma. Mocht het liggen aan de gezondheid van Rob dan kan ik daar vrede mee hebben
Dj

#58 Re:

2014-08-18 13:16

#1: -  

 werd wel tijd dat er wat nieuws komt. De show is in al die 10tallen jaren niet vernieuwd. ben er klaar mee!

nr.3

#59 Re:

2014-08-18 20:22

#57: -  Dit ligt in GEEN geval aan Rob zijn gezondheid!

 

 


Gast

#60 Re:

2014-08-19 09:50

#9: -  

 geloof ons nou maar, het is niet Rob zijn besluit


Gast

#61

2014-08-20 10:15

onbegrijpelijk dat een vakman als rob van someren niet meer te beluisteren is. ze krijgen spijt bij veronica. je kunt iemand toch niet zo afserveren? ik luisterde altijd met veel plezier naar rob en mis hem nuu al. groetjesrob zijlemaker

Gast

#62

2014-08-20 12:54

ik keek er naar uit, lekker lachen na het werk onderweg in de auto, het doet mij ook een beetje denken aan de actie veronica aan land in jaren 70
kijkenn of ze (de beleidsmakers) NU ook luisteren naar het publiek

Gast

#63 Re: Re:

2014-08-21 22:34

#44: - Re:  

 volgens mij is dit een oud artikel. Dit bericht kwam ik veel eerder tegen. Dat was dus toen hij 538 verliet. Naar aanleiding daarvan kwam dit bericht dus. 

nr.3

#64 Re: Re: Re:

2014-08-23 07:48

#63: - Re: Re:  Ja dat klopt. We hebben ee paar mensen die zeer creatief zijn!

 


Gast

#65

2014-08-23 07:49

Het is toch altijd genieten met Rob van Someren. De moppen-dingetje-etc etc etc
Bvdm

#66 Re:

2014-08-23 08:32

#22: -  

 Bullshit. Je moet vernieuwen en dat gaat het beste door de succesprogrammas en vaste kern te houden. Somertijd als programma was mega populair, niet oubollig. En zij vernieuwden ook regelmatig items. Muziek is het format, daa kun je aan tornen. 

 

En dat is ook ten positieve gebeurt. Iets meer tegrnwoordige muziek, nu nog wat meer de onbekendere of minder commerciele nummers van de oude legendes en he is echt een topstation. Veronica draaide op Somertijd en Rixk in de morgen. 538 doet ook Evers niet in de ban omdat het al 15 jaar hetzelfde s. Mensen willen graag een herkenbar station, niet 1 die steeds veranderd. 

Met alle respect voor van inkel, die leuke radio maakt, maar ze moeten somertijd laten. 

Barry Hay

#67 Stoppen

2014-08-23 08:56

Ik ben helemaal geen fan van dei Inkel,maar sommertijd was over zijn hoogtepunt heen!  

Ik heb er altijd naar geluisterd,maar de laatste tijd namen ze de luisteraar niet meer serieus!

ik zit altijs in de auto,en hoor dan graag  de  verkeersinfo maar hie zij het de laaste tijd deden was niet normaal en helmaal niet te verstaan,dat is leuk in de studio,maar wij hebben er niets aan!,

Gauw wat anders,GEEN VAN INKEL aub


Gast

#68

2014-08-23 09:05

Erg vreemd dat je een zeer geliefd programma wat nog eens onderstreept word doordat het publiek er vorig jaar massaal op stemde tijdens de verkiezingen van de gouden radio ring!! En deze ring ook werd gewonnen.
Ik zeg haal dit niet weg van de Radio!!!
nr.3

#69 Re: Stoppen

2014-08-23 19:15

#67: Barry Hay - Stoppen 

 Het zit iets anders in elkaar. Voor mij was de topbezetting Rob, Sven, Juri en Harrie. Juri wilde niet meer als "prijzensloerie" doorgaan en verliet het team op EIGEN verzoek.  Door de verandering bij Veronica om de verkeersinfo ergens anders te gaan halen, moest ook Harrie weg. Vervolgens krijgt Rob een hartinfarct en is voor een tijdje uitgeschakeld. Dan moeten Mark en Sven de kar trekken, dit valt niet mee voor ze. (persoonlijk denk ik dat Silvan Stoet erbij had gemoeten) Dit komt Niels Hoogland erg goed uit, parkeert Mark en Sven in Scheveningen en gaat in gesprek met van Inkel.

Je opmerking van de verkeersinfo kan ik niet beamen, het word zeer duidelijk gebracht.


Gast

#70

2014-08-25 06:39

Eindelijk een reden om weer eens naar Veronica te luisteren... Komt ie te vervallen voor één van de grootste redenen om NIET naar Veronica te luisteren!!!

Gast

#71

2014-08-25 17:53

Somertijd moet blijven en Niels mag hangen in de hoogste boom
IamRude

#72 Re: Re: Stoppen

2014-08-27 14:49

#69: nr.3 - Re: Stoppen 

Stoppen? Absoluut niet.

Ik denk dat hij de vrijdag met Dingmans bedoeld, die overigens ook vroegtijdig gewieberd is. Ik vond het wel grappig. Maar file lezen op de radio is echt uit de tijd. Dus Dingmans deed het fantasties. Neem een smartphone en je hebt alles up to date. Geen ellelange lijstjes van files.

Ik ben nog steeds benieuwd wat Niels met Rick in de morgen wil gaan doen. Niels en Rick hebben ook een moeizaam verleden gehad bij 538. Rick de nacht in gepleurd en dat werd per ongeluk dan nog een succes. Dan de sitekick er maar uit. Succes bleef.... shit dan Rick helemaal maar eruit. Dan toch zijn zin.

En eerlijk gezegd dat ik dat Niels en Jeroen ook gedoe gehad hadden. Jeroen plots weg in de middag en vervangen voor Ruud en Jeroen naar Q. Maar daar ken ik de geschiedenis niet van.

nr.3

#73 Re: Re: Re: Stoppen

2014-08-27 21:52

#72: IamRude - Re: Re: Stoppen 

 Rick is (weer) "vriendjes" met Niels Hoogland. 

Hij wil het verleden laten wat het was.

Heb met hem gesproken over de nieuwe koers van Veronica  en daar kwam dit ook ter sprake. 

 

Hij heeft nu ook weinig keus, anders flikkert Niels hem er ook zo uit.


Gast

#74

2014-08-27 22:07

Ik luister altijd als ik van werk gaat altijd lachen rob van Someren en dj sven en dingetje weg met jeroen van inkel het moet blijven

Gast

#75

2014-08-27 23:58

Als Somertijd verdwijnt van Radio Veronica, dan zet ik Veronica niet meer op. Schandalig hoe er met de Radio Ring winnaars omgegaan wordt. Das het hoogst haalbare op de radio. Daar moet je een rode loper voor uitleggen!!!!