Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#7326 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilders provoceert

2014-08-13 12:33

#7323: - Re: Re: Re: Re: Re: Wilders provoceert 

 Nee, we hadden het over Wilders voordat jij de boel weer kwam ontregelen.


Gast

#7327

2014-08-13 12:33


Gast

#7328 Wilders benoemt de problemen en de rest kijkt weg

2014-08-13 12:33

#7325: - Re: Re: Re: Re: Wilders provoceert 

 U bent niet lekker.

Minder minder minder (criminele) Marokkanen is wat zo ongeveer iedereen wil.

Wat heeft de PVDA gedaan om de ellende op te lossen, behalve miljarden aan gemeenschapsgeld verkwisten?

 

Wat heet het CDA gedaan aan deze ellende?

 

Wat heeft de SP gedaan?

 

NIETS! Zij hebben de situatie juist laten escaleren. Zij kijken weg!

 


Gast

#7329 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilders provoceert

2014-08-13 12:35

#7326: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilders provoceert 

 Nee hoor, u heeft het over Wilders.

 

Die nare sfeer hing al jaren in dit land, voordat Wilders, Fortuyn of zelfs Janmaat populair werden. Het idee dat de Marokkanen-problematiek een gevolg is van het optreden van Wilders, is al zo vaak ontkracht, dat alleen de meest verstokte PvdA-robots dat nog vol blijven houden. Het is juist andersom: Wilders is een gevolg van de Marokkanen-problematiek.


Gast

#7330

2014-08-13 12:35

Je plaat blijft alweer hangen. Ga lekker met Anna spelen, of Maria, Q, W, X, X de 1ste, Hier dus, of hoe je je verder ook allemaal noemt.


Gast

#7331

2014-08-13 12:35

Fijne dag nog ben weg hier.

 

WEG MET VAN AARTSEN!

 

 


Gast

#7332 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilders provoceert

2014-08-13 12:36

#7329: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilders provoceert 

 Voor Janmaat in de politiek kwam, was er geen Marokkanen-problematiek. Met liegen en feiten verdraaien wordt je verhaal heus niet aannemelijker.


Gast

#7333 Re:

2014-08-13 12:37

#7331: -  

 Het zou tijd worden.

Maar dat doe je toch niet.


Gast

#7334 Re: Wilders benoemt de problemen en de rest kijkt weg

2014-08-13 12:38

#7328: - Wilders benoemt de problemen en de rest kijkt weg  U bent niet lekker.

 That's not what she said.


Gast

#7335 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilders provoceert

2014-08-13 12:54

#7329: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilders provoceert 

 Of hij nou oorzaak of gevolg is van de Marokkanen-problematiek, is weinig relevant. Feit is dat Wilders zijn politieke carrière volledig dankt aan die problematiek en dus ook zeer regelmatig die problematiek doet heropleven, om zijn populariteit in stand te houden. Wilders heeft nog nooit aan een oplossing gewerkt. Wilders heeft alleen bijgedragen aan verdergaande polarisatie van partijen en dat is zeer kwalijk. En dat is wat gezegd wordt.


Gast

#7336 Re: Re: Re: Wilders wil duizenden bij demo Schilderswijk

2014-08-13 13:07

#7296: - Re: Re: Wilders wil duizenden bij demo Schilderswijk 

 #7291: - Re: Wilders wil duizenden bij demo Schilderswijk  Ze verklaren ZELF wie ze zijn en wat voor kalifaat willen opzetten. Het is geen CNN report, ik praat over HUN EIGEN VIDEOS en HUN EIGEN VERKLARINGEN. En ik praat over de verklaringen van de demonstranten die dat vlag hier gebruiken en  zichzelf moslems verklaren. Eigen getuigenissen, niet mijn woord, of de woord van de media, hun eigen woord!

 Ik feliciteer u met uw kennis van het Arabisch.

 

RE: Oh ja, alleen dmensen met  goede kennis van het Arabisch kunnen de fijne subtiele hoogwardige gedachten achter mensen levend begraven, kinderen onthoofden en vrouwen als slaven verkopen begrijpen.

Tuurlijk, ik begrijp niets, en kan nooit het verstand verkrijgen van iemand die Arabisch spreekt!

 

Want er zijn talloze van die subtiele arabisch-filosofische begrippen in die gore videos die ISIS zelf op internet plaatst dat ik niet kan vatten tenzij ik de taal goed spreek.

 

Trouwens "Hamas Hamas alle joden aan het gas"werd in het Nederlands gescandeerd, en er kwan van de richting (niet! van onder) de zwarte ISIS vlaggen vandaan. Gelukkig heb ik hiervan geen misverstand.

Ged zo, blijf gewoon de feiten ontkennen. Excuseer je de mordenaars en zet de hele schuld op mensen met fatsoen. Blijf zo doorgaan, totdat die moordenaars die je verdedight hebt, jou komen halen.


Gast

#7337 Wilders wil duizenden mensen bij demonstratie Schilderswijk

2014-08-13 13:11

Geert Wilders roept mensen op om op zaterdag 20 september mee te doen aan een demonstratie in de Schilderswijk in Den Haag. Hij liet dat vandaag weten naar aanleiding van berichtgeving in De Telegraaf.

13/08/14, 07:49  − bron: ANP

'Ik vind dat heel veel mensen, liefst duizenden zouden moeten meelopen om te laten zien dat het om Nederlands grondgebied gaat en dat we geen shariawijk accepteren', aldus de PVV-leider.

Afgelopen zondag hield de organisatie Pro Patria (voor het vaderland) een demonstratie tegen moslimextremisme. Ongeveer 200 mensen liepen mee met de 'mars van de vrijheid' door de Schilderswijk. De organisatoren vinden dat er te weinig wordt opgetreden tegen Nederlanders die de Islamitische Staat steunen.

Er braken ongeregeldheden uit toen moslims bij een tegendemonstratie stenen naar de demonstranten gooiden. De ME greep in om een confrontatie tussen de twee groepen te voorkomen. Zes mensen werden opgepakt.

Pro Patria meldde gisteren al dat ze de toestemming heeft gevraagd voor een tweede 'Mars voor de Vrijheid'. Mocht de gemeente daar geen toestemming voor geven, dan weet Wilders wel wat hij doet. 'Desnoods loop ik er in m'n eentje met de Nederlandse vlag. Al zullen de mensen die mij beveiligen dat geen goed idee vinden', aldus Wilders in De Telegraaf.

Spelregels
De gemeente Den Haag laat weten dat er nog geen demonstratie op 20 september is aangemeld. Dat is ook geen must, legde een woordvoerder uit, net zo min als dat de gemeente toestemming moet geven. Iedereen heeft namelijk het recht om te demonstreren, de autoriteiten kijken in de aanloop naar een demonstratie wel met de organisatoren 'wat de spelregels zijn'.  

Wat die spelregels zouden zijn op 20 september en welke invloed de oproep van Wilders daarop kan hebben, kan de gemeente nog niet bepalen. Daarvoor is het nog te vroeg; eerst moet de aanmelding binnen zijn en moet er gepraat worden met de initiatiefnemers.

_______________________________

 

"De gemeente Den Haag laat weten dat er nog geen demonstratie op 20 september is aangemeld. Dat is ook geen must, legde een woordvoerder uit, net zo min als dat de gemeente toestemming moet geven."

Mag ik je reactie 7044 en anderen nog eens onder de neus wrijven?

"Het verbieden van een niet goedgekeurde tegendemonstratie door Marokkanen tuig. Dat had moeten gebeuren. Van Aartsen is een bange wezel, een incompetent leider die buigt voor Marokkanen tuig."

Die tegendemonstratie had dus niet eens goedgekeurd hoeven worden. Toen die tegendemonstratie uit de hand begon te lopen, heeft de politie adequaat gereageerd, allereerst door een omleiding, vervolgens door de groep stenengooiers uiteen te drijven en arrestaties te verrichten.

Bovendien was van Aartsen op vakantie en helemaal niet de verantwoordelijke op dat moment.

Als je wilt dat van Aartsen vertrekt, noem dan feiten en redenen waarom dat zou moeten, maar verzin niet zomaar wat.


Gast

#7338 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilders provoceert

2014-08-13 13:13

#7329: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilders provoceert 

 Ja, helemaal met u mee eens.

Wilder had nooit bestaan als de marokkanen geen problemen hadden veroorzaakt. In plaats van aan de cronologiche volgorde zich te houden (eerst kwamen de marokkanen met de problemen en daarna kwam Pim Fortuyn, Wilders, Hisi Ali etc...) draaien de meeste mensen de volgoorde om en zetten Wilders en Fortuyn als oorzaken van de problematiek met de Marokkanen.


Gast

#7339 Re: Re: Re: Re: Wilders wil duizenden bij demo Schilderswijk

2014-08-13 13:20

#7336: - Re: Re: Re: Wilders wil duizenden bij demo Schilderswijk 

 Waar heb je het over? Ik zeg sarcastisch je met jouw kennis van het Arabisch te feliciteren, omdat je beweert uit de eigen verklaringen en de eigen getuigenissen van moslims te hebben vernomen dat die een kalifaat willen opzetten. Nou, als jouw Arabisch zo goed is, dan is dat toch zeker complimentje waard?

Verder mag je de laster achterwege laten. Ik ontken geen enkel feit. Ik verexcuseer geen enkele moordenaar. Ik laad geen schuld op mensen die geen schuld hebben.

Als je pretendeert fatsoen te hebben, mag je daarvoor je verontschuldigingen aanbieden.


Gast

#7340 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilders provoceert

2014-08-13 13:22

#7338: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilders provoceert 

 Nee, dat doen mensen niet. Waarom draaien jullie altijd alles om? Mensen zeggen dat Fortuyn en alle andere populisten na hem alleen gezorgd hebben dat de problematiek verergerd is, doordat zij de polarisatie van kampen aanwakkeren en in stand houden. Dat is wat mensen zeggen.


Gast

#7341 Re: Re: Re: Wilders wil duizenden bij demo Schilderswijk

2014-08-13 13:32

#7297: - Re: Re: Wilders wil duizenden bij demo Schilderswijk 

 #7291: - Re: Wilders wil duizenden bij demo Schilderswijk  De mensen zoals jou zijn zo blind, dat jullie moeten zelf de eigenverklaringen draaien om jullie programma door te zetten om  jullie krankzinigheid en haat te verspreiden.

 Heb je daar ook een Nederlandse vertaling voor?

 

RE: Nederlandse vertaling:

Sommige mensen weigeren de werkelijkheid (de feiten) te herkennen. 

Ze houden hun ideologie zelfs wanneer ze geconfronteerd woorden met het feit dat hun ideologie geen stand houdt.

ISIS publiceert videos en fotos met eigen verklaring eronder over waarom zij dat doen en wat zij willen bereiken.

Jij ontkent het, en je wilt zelf tegen me verkopen dat de joden alles georganizeerd hebben. Hoe dan? Hoe kunnen ze honderden losse mongolen bestuuren om gruwelijkheden te  plegen en daarna de fotos en videos op talloze twitteraccounts en youtube channels te publiceren?

Hoe kunnen de joden gruwelijkheden in tallozen staden in Iaraq en Syrie tegelijkertijd bestuuren? 

Als je "vorzichtig", of gebalanceerd wilt denken, zou jou tenminste moeten zeggen dat de verzinners van het complot medewerking vinden onder de Soenniten in Syrie en Iraq! Ze zouden in Spanie geen tien mensen vinden die andere mensen willen onthoofden! Maar ze vinden ze wel in Iraq en Syrie. De gruwelijkheden kunnen dus noiit gebeuren zonder de medewerking van de niet-joden!

Maar jij ontkent het, en je wilt ALSNOG de schuld op de joden zetten. Dan voel je je gelukkig. Uitendelijk heb je jou doel bereikt. Want de joden zijn de moordenaren, zelfs wanneer de esecuties met "allahu akbar"worden verzegeld!

Schaam je! Word wakker. Er is iets die heet geweten, integriteit, eerlijkheid, waarheid...


Gast

#7342 Re: Re: Re: Re: Wilders wil duizenden bij demo Schilderswijk

2014-08-13 13:42

#7341: - Re: Re: Re: Wilders wil duizenden bij demo Schilderswijk 

 HALLO, je mag lezen, hoor!

Ik zeg nergens dat joden alles georganiseerd hebben. En ik ontken helemaal niets. Waar lees jij dat?

Ik citeer een reactie van iemand op een krantenartikel. En die iemand heeft het over het nieuws dat mevrouw Yasmina Haifi een tweet had geplaatst waarin zij zegt dat de terreurbeweging IS "een vooropgezet plan is van zionisten die bewust de islam willen zwartmaken en niets met de islam te maken heeft”.

Ik zeg dat niet, de persoon die de reactie op het artikel gaf zei dat niet, die mevrouw heeft dat gezegd. Die mevrouw heeft haar tweet inmiddels teruggetrokken en is ook geschorst door haar werkgever. Aangezien je blijkbaar de krant nog niet gelezen hebt, geef ik je het bericht hier maar:

 

In de Tweede Kamer en daarbuiten is  

ophef ontstaan over een tweet van      

Yasmina Haifi,projectleider bij het    

Nationaal Cyber Security Centrum.Ze    

schreef dat de terreurbeweging IS een  

"een vooropgezet plan is van zionisten 

die bewust de islam willen zwartmaken" 

en niets met de islam te maken heeft.  

                                        

Wilders noemt het bericht gestoord en  

vindt ontslag geboden.De CDA'er Omtzigt

vraagt zich af of Haifi,ooit lijstduwer

PvdA,op haar plaats bij het NCSS is.   

                                        

Haifi verwijderde haar tweet met de    

woorden "realiseer mij de politieke    

gevoeligheid ivm mijn werk".Tegenover  

de NOS noemt ze haar tweet "onhandig".

 

 

Als zich hier dus iemand moet schamen, dan ben jij het vanwege het herhaaldelijk héél erg slecht lezen en mensen meteen aanvallen met belachelijke conclusies. Ook dat, makker, hoort bij geweten, integriteit, eerlijkheid, waarheid …

 


Gast

#7343 Re: Re: Re: Re: Re: Why Muslims Hate Terrorism More

2014-08-13 13:44

#7288: - Re: Re: Re: Re: Why Muslims Hate Terrorism More If you had proper knowledge of the English language, you wouldn't have misread as much as you did. And I should now add to that: if you had proper knowledge of reasoning in general, you wouldn't have written such contradictorial crap as you did.

 My dear friend, 

here are my arguments to what you have published here.

Everyone can read and make up their mind as who has  "proper knowledge of reasoning". Undortunately your critical skills are very low, but again, everyone can read the argements and make up their mind. This is the advantage (or disadvantage of publishing in a public forum).

 

 

There are at least two sentences in your contribution that make me feel -at least- scared, if not outraged. Let's start with the first: 

 

"but the reality is that over the past five years, close to 90 percent of the victims of these “Islamic” terrorists are Muslims. ISIS even killed a Muslim professor in Iraq whopublicly opposed the group’s hounding of Christians. Denounce them? I need to be protected from them."

 

Why, do you think that this would make ANY difference in a Westerner's view of ISIS? Since they really kill 90% of muslim civilians we would have less reasons to protest against it? We would feel less outraged? You are sick in you mind! You are applying to me the same standard of judgment that you use yourself! If Christians are slaughtered, or Jews, ah, not so bad. But WE DON"T THINK LIKE YOU. You are disclosing your prejudices!

 

"ISIS even killed a Muslim professor in Iraq who publicly opposed their hounding of Christians. Denounce them? I need to be protected by them"

 

Shame on you! It's You, just the people who have a rotten thinking like this who are our problem in the west. We are outraged that a professor has to pay with his life for saying what he thinks! We speak up, we find it unacceptable, we revolt against it.

You, on the other hand, instead of denoncing the ultimate evil, instead of STANDING UP against terrorists, speak out, DO SOMETHING, what do you say "Denounce them? I have to be protected from them!". What do you seek? ....to be protected! You want to shout up and let "someone" do the job. "The superpowers" are responsible for each beheading in Iraq, for each person that is buried alive, for the gassing of children during the civil war in Syria....it is always America, it is always the Sionist, it is never You.
"The media" can solve the problem. It is never "we have to solve the problem", it is always "them", someone else who must do something more. This is exactly the problem that makes me hopeless, and that makes you make so much mess in the world.

Why don't you make a contribution here saying: "I SAW IT, we are utterly lost in Iraq, in Syria, in Gaza", we thrive on horrors, killing, blood, terrorism. When terrorsits kill 3500 people WE CELEBRATE for happiness. When three Jewish kids are slaughtered we distribute candies and sweets and Gaza and make a party....We are lost! Why don;t you say this?

 

And now the second concept:

Listen, listen:  "100 Imams in the UK have condemned ISIS". 

 

Really? My oh my, I can't believe what I hear: " "as much as" 100 people have spoken out.

Oh, yes, now I can die happy!

 

SO tell me, mr. my friend the thousands that rioted in PAris with the ISIS flags and molotov cocktails, those who paraded in New York, In Los Angeles, in Washington chanting to kill the Jews, those who upset Manchester and London screaming "Allahu Akbar, kill the Jews"and those who make trouble in The Hague sporting the ISIS flags and apparel, HOW MANY ARE THEM? hundred or more?

 

So, what you are trying to tell me now is that I have to be content with the 100 imamas who condemned ISIS and IGNORE those who march with the ISIS flagts UNDER MY HOUSE screwing "all the jews to the gas????"

You are a hypocrite!

You are denying facts and would like to sweep me into your numb of ignorance, hypocricy, and utter stupidity.

If you don't want to show so obviously your lack of critical thinking I think you better think more and talk less. You have not impressed me, on the contrary, you have confirmed me that something queer has happened to the world!


Gast

#7344 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Why Muslims Hate Terrorism More

2014-08-13 13:46


Gast

#7345

2014-08-13 13:51

Je had nochtans beloofd te vertrekken. Wat doe je nu weer hier?


Gast

#7346 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Why Muslims Hate Terrorism More

2014-08-13 13:54

#7343: - Re: Re: Re: Re: Re: Why Muslims Hate Terrorism More 

 Leer Engels voor je Engels gaat schrijven.


Gast

#7347

2014-08-13 13:56

Wil net wat Tajine bestellen. Eet je mee?


Gast

#7348 Re: Re: Re: Re: Re: Wilders wil duizenden bij demo Schilderswijk

2014-08-13 13:57

#7339: - Re: Re: Re: Re: Wilders wil duizenden bij demo Schilderswijk  Waar heb je het over? Ik zeg sarcastisch je met jouw kennis van het Arabisch te feliciteren, omdat je beweert uit de eigen verklaringen en de eigen getuigenissen van moslims te hebben vernomen dat die een kalifaat willen opzetten. Nou, als jouw Arabisch zo goed is, dan is dat toch zeker complimentje waard?

Verder mag je de laster achterwege laten. Ik ontken geen enkel feit. Ik verexcuseer geen enkele moordenaar. Ik laad geen schuld op mensen die geen schuld hebben.

Als je pretendeert fatsoen te hebben, mag je daarvoor je verontschuldigingen aanbieden.

 Vertel dan, waaroom publiceer je hier dat "je hebt gehoord dat de ISIS een Sionistische complot is?" Waar komen zulke info vandaan en waar zijn de bewijzen?

Die info komen zeker niet van de  ISIS strijders zelf. De ISIS strijders verklaren dat zij voor de Islam vechten, en wie ben ik om te zeggen dat het niet zo is!

Waarom zou ik gehoor moeten geven aan "iemand"die zegt dat de joden hierachter zitten! Als ik op basis van "verklaringen en complotten"ga denken, dan is alles mogelijk. Ik kan verklaren bijvoorbeeld dat jede uitvinder van de gay pride bent!

Waarom zou dit een volkomen laster zijn? Omdat niemand heeft jou ooit in enkele verband met de gay pride gezien!

Wel dan, als je fatsoen hebt, ten eerste zou je geen gehoor moeten geven aan die "complotten", en ten tweede zou je mijn tijd niet verzieken met al die troep.

 

N.B. Voordat je me aanvalt. Wanneer ik de ISIS, of de demonstranten kwalijk neem, is NIET OP BASIS VAN EEN COMPLOTGERUCHT, het is op basis van wat ze zeggen en doen! Het is niet mijn "mening"dat ze gruwelijkhededn plegen en dat ze alle joden willen vermoorden, nee, dit is wat ze werkelijk doen en zeggen!

HIER IS HET VERSCHIL. Praat je vanuit feiten of geruchten? Het veschil is groot!

 


Gast

#7349

2014-08-13 14:06

De feiten staan hier, op teletekst, in de kranten en op internet. Waar meer wil je ze nog hebben.

Praat niet als een kip zonder kop.

En als je het WEER gemist zou hebben, zie reactie 7342.


Gast

#7350 Re: Re: Re: Re: Re: Wilders wil duizenden bij demo Schilderswijk

2014-08-13 14:10

#7342: - Re: Re: Re: Re: Wilders wil duizenden bij demo Schilderswijk HALLO, je mag lezen, hoor!

 

Als ik verkeerd heb begrepen, dan sorry!

 

Als ik een gerucht had ergens gelezen zoals die van mw. Yasmina Haifi had ik het nooit hier (of ergens anders) herhaald. Het is zo belachelijk en belastend dat ik me zou schamen om gehoor te geven aan zulke idote ideen. 

 

Je hebt het gedaan, en ik heb jou kwalijk genomen. Als ik jou verkeerd heb gevat zeg ik publiekelijk SORRY. Ik heb geen probleem ermee.