Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#7251

2014-08-12 15:14

Veel te slap beleid, bijna bang om door Vaillantlaan te rijden, lijkt wel of je in het Verre Oosten rijdt
Willem

#7252 Re: #12

2014-08-12 15:17

#12: -  Geheel mee eens, ook in Rotterdam laat men het uit de. 

Hand lopen

 


Gast

#7253 A.s zaterdag 20 september is er weer een Mars voor de vrijheid!

2014-08-12 15:30

 

 

 

Pro Patria kan je vinden op Facebook 

 

https://www.facebook.com/ProPatriaNederland?ref=profile

 

A.s zaterdag 20 september is er weer een Mars voor de vrijheid!

 

Een verzamelgroep om te laten zien dat voor deze Nederlanders de maat vol is met ISIS aanhang in ons land.

 

 

 


Gast

#7254 Jozias van Aartsen moet echt opstappen

2014-08-12 15:37

Deze man is niet alleen incompetent maar ook een gevaar vind ik voor Den Haag. De schilderswijk is ingenomen door ISIS moslims, die stapelgek zijn.  Van Artsen laat het allemaal gebeuren en heeft geen grip meer op deze ernstige situatie.

Stop met wegkijken en pak deze ellende aan. Het is al te laat maar beperk de aangerichte  schade.

Zet dat tuig ons land uit en neem het Nederlands paspoort in.

 

Den Haag over 5 jaar:

 


Gast

#7255

2014-08-12 16:26

Amtenaren die hun plicht verzuimen , op staandevoet ontslag zonder wachtgeld en bonus.Nederland zit overvol met deze graaiers.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-08-12 16:27



Gast

#7257 Re: Anti ISIS mars en falende Burgemeester Van Aartsen

2014-08-12 17:17


Gast

#7258 Re: Re: Re:

2014-08-12 18:50

#7220: - Re: Re:  

 Hoezo "uit verband rukken". Iemand heeft hier een incident genoemd in een pretpark waar een vader niet in de rij wilde staan, en schreef, dat dit het voorbeeld is van de "allochtone nederlander"die denkt alle rechten te hebben en die denkt dat "altijd aan de anderen ligt en nooit aan zichzelf".

Zoiets heeft helemaal niets te maken met deze petitie en de discussie die hier gevoerd wordt. De petitie gaat niet om "cultuurveschil" tussen moslims en allochtonen, het gaat over roeping tot mensenmoord!

Jozias van Aartsen moet aftreden omdat hij, na die roeping, niets heeft gedaan en niets heeft gezegd. Hij heeft zich niet eens gedistantieerd van de roeping, en van de hakkruizen die verschenen waren, en van de ISIS vlaggen. Eveneens de politie....

In tegendeel, heeft meneer van Aartsen gezegd dat "de politie heeft niets fouts geconstateerd".

DIT IS DE REDEN WARROM HIJ MOET AFTEREDEN. Niet om wat gebeurd is. Jozias van Aartsen kon tog niet weten wat een stelsel mongolen zouden gaan uitspoken, net als KLM. KLM kon tog niet voorspellen dat mongolen een passagiersvliegtuig zouden neerschieten!

Hij moet aftreden omdat -na de gebeurtenissen- heeft gefaalt om publiekelijk aan de kant van de rechtsstaatte staan. Hij heeft gevaalt aan de kant van de  Joodse medeburgers van Den Haag te staan, die bedreigd zijn zonder aanleiding. Die burgers zijn ook belastingsbetalers, aartsen, winkeliers, fruithandelaren enz...van Nederland. Hoezo moeten zijn allen "aan de gas"? Wat hebben ze mee te maken van wat in Gaza gebeurt? Ze zijn tog NEderlanders!

Het zou zijn alsof Rutte na de schietincident met de vliegtuig had gezegd "Mwa, er is niets ongewoonlijk geconstateerd met die vliegtuig. Weten jullie, af en toe valt tog een vliegtuig naar bededen. Okee. Nederlanders, niets aan de hand, verder"! Wat hadden jullie van zulke commentaar gevonden?

Hoe komt het dat jullie het niet snappen!


Gast

#7259 Re: Re: Re: Re:

2014-08-12 18:57

#7258: - Re: Re: Re:  

 Zelfs Google Translate kan hier niets van maken. Heb je ook een Nederlandse vertaling?


Gast

#7260 Re: Re: Re: Dus u vindt dat het incident van die sommige mensen die die verfoeilijke leuze riepen e

2014-08-12 19:02

#7221: - Re: Re:  

 Sorry, u hebt mijn woorden helemaal misverstond. het zou hangen aan mijn geschrift.

Ik denk helemaal niet dat het incident met de verfoeilijke leuzens een heroischere vergelijking is! Ik denk dat het incident schandalig is, het komt over als roeping tot volkensmoord!

En de vader die ongewoon onbeschoft reageerde in het pretpark is gewoon een asociale mens die wilt in de rij niet staan. Hij is helemaal niet van mening dat een categorie mensen moeten naar de gaskamers! Hij is boos gewoorden en heeft overbodig asociaal bos tegen een medewerker gereageerd. De grootste gedeelte van Nederlanders staat helemaal niet achter zo'n gedrag! Je zult geen handvol mensen vinden die op straat zouden gaan roepen"moord aan alle pretpark medewerkers!" "Maak ze helemaal af! "Pretpark medewerkers: boeven, varkens, vieze krokodrillen" omdat ze met die man eens zijn!

 

Nee, NIEMAND in Nederland staat achter zo'n gedrag. Als het zou gebeuren, heel Nederland zou opstaan om de pretparkmedewerkers te verdedigen tegen de asociale aanvallers.

 

Hoe komt dan dat een stelsen mensen vrij kan roepen "alle Joden aan het gas". Iemand moet me dit uitleggen, en de politici zeggen "politie heeft niets verkeerd geconstateerd", terwijl vlaggen met hakenkruizen wapperden, terwijl mensen het gewaad van de Isis droegen (met hofddoek op hun  gezicht) en terwijl ze met de ISIS vlaggen liepen. Ze beledigden een journaliste. Ze zeiden "hier niet filmen! hier heerst de sharia, kankerjournalist".

Je zou kunnen zeggen, de politieagenten, ze weten niet zo vell van geschiedenis, van politiek. De meesten van hun zijn 22 maar jaar en hebben nooit de geschjiedenis gelezen, ze weten niets van sociologie, van de Islam, van wat gebeurd in het middenoost. Ze begrijpen de betekenis van deze dingen niet helemaal.

Nu nemen  wij  Jozias van Aartsen .Hij, burgemeester van Den Haag,  wordt de dag na de incident gevraagd om een commentaar. Hij komt met "het is niets opmerkelijk geconstateert"! Nothing to report!

Eind van de mand incassert hij tog twintig duizend Euro (van mijn belastingsgeld) ...om WAT TE DOEN? Waar staat hij voor? Ik ben ok capabel om te zeggen "Alles is goed, en alles gaat goed hier. We zijn goed, Economie gaat prima. Niets aan de hand in mijn stad. Mijn burgers hebben het goed."

Kan ik ook doen!

Trouwens, de Joodse Haguenezen en alle anderen Joodse burgers betalen ook belasting waarvan de salaris van en de politie en van Aartsen betaald wordt. Nu worden ze met de dood bedreigd en wat doet de politie en wat doet de politiek??


Gast

#7261 Re: Re: Re: Re: Re: Zelfs Google Translate kan hier niets van maken. Heb je ook een Nederlandse ver

2014-08-12 19:28

#7259: - Re: Re: Re: Re:  

 1. Een nederlandse vader slaat een pretparkmedewerker omdat hij boos word

 2. iemand plaatst deze nieuws hier en concludeert "dit is de autochtone Nederlander. Hij denkt alle rechten te hebben, en hij denkt dat altijd aan de anderen ligt, nooit aan zichzelf".

3. De persoon argumenteert: diegenen die Jozias van Aartsen kwalijk nemen, en diegenen die de demonstranten van de Schilderswijk kwalijk nemen, zouden eerst naar zichzelf moeten kijken, want ze zijn ook niet perfect

4. Ik probeer te zeggen: de twee incidenten (man in de park en groep in de schilderswijk+J. van Aartsen) zijn totaal anders.
In de ene geval (man in het park) staat helemaal niemand achter de boze man. Niemand roept dat de man goed heeft gereageerd. De man is UIT DE PARK VERWIJDERT! In de andere geval, mensen (Jozias van Aartsen) reageren "cool", het is niet al te slecht. Er wordt geen maatregel genomen terwijl tot mensenmord werd geroepen.

5. Het is hier (met dit petitie) niet een kwestie van cultuur of fatsoen, het is een roeping tot moord, hakenkruizen (die verboden zijn om het bloedtol die ze 70 jaar geleden hebben geeist) en vlaggen (steun tot) een leger die mensen levend begraaft en er een sport van maakt.


Gast

#7262

2014-08-12 19:37

Prima, dank u. Maar daar ging het ook niet over, zoals ik het begrijp.

Er werd eerst geschreven dat Nederland afglijdt dankzij de moslim tot een niveau dat we niet willen hebben. De reactie daarop zei dat dat komt doordat de autochtoon zelf Nederland laat afglijden tot dat niveau en gaf daarvoor het voorbeeld van de Hollander in het park.

Het zijn zeker niet dezelfde zaken, maar er zit wel een kern van waarheid in het feit dat ook wij, autochtonen, heel diep aan het wegzinken zijn en onze normen en waarden alleen nog noemen als we de allochtoon erop aanspreken. Balkenende had het er heel wat jaren geleden al over.

Althans, zo begrijp ik die berichten.

Hier dus!

#7263 A.s zaterdag 20 september is er weer een Mars voor de vrijheid!

2014-08-12 19:41

 

 

 

 

Pro Patria kan je vinden op Facebook 

 

https://www.facebook.com/ProPatriaNederland?ref=profile

 

A.s zaterdag 20 september is er weer een Mars voor de vrijheid!

 

Een verzamelgroep om te laten zien dat voor deze Nederlanders de maat vol is met ISIS aanhang in ons land.

 

 

 


Gast

#7264

2014-08-12 20:21

Realiseert u zich dat u iedere discussie steeds weer monddood maakt met die overbodige herhalingen? En aangezien ik begrijp dat u niet de auteur van deze petitie bent, vind ik het nogal onbeschoft om dit forum voor uw eigen doel te kapen.


Gast

#7265 Re:

2014-08-12 20:27

#7264: -  

 

 

U kunt gewoon discussieren hoor geen enkel probleem! Of dacht u soms ook dat u hier het alleenrecht had.

Kleine tip wellicht handig om een nick name te gebruiken!

 

 


Gast

#7266

2014-08-12 20:36

U vraagt mij om een nick name te gebruiken, maar gebruikt er zelf geen. Hoe serieus neemt u zichzelf?

Nee, u hoeft hier niet op te antwoorden, want daar heb ik geen behoefte aan.


Gast

#7267 Re:

2014-08-12 20:37

#7266: -  

 

 

 

Ik discussieer niet met u, dus ik hoef ook geen nick name aan te nemen. Ik plaats alleen wat (-:

Gaat u vooral verder! Gelukkig heeft u weer iemand gevonden om mee te praten hier!

 

 

 

 


Gast

#7268

2014-08-12 20:50

"Ik plaats alleen maar wat".

Dit is dus precies de reden waarom ik van u geen antwoord hoefde. U doet alsof u het forum beheert en bemoeit zich met alles en iedereen.

Neem het forum; als de heer Mans daar geen moeite heeft, ik ook niet.


Gast

#7269 Re:

2014-08-12 20:53

#7268: -  

 

 

Dit is dus precies de reden waarom ik van u geen antwoord hoefde. U doet alsof u het forum beheert en bemoeit zich met alles en iedereen.

 

 

 


Gast

#7270 Re:

2014-08-12 21:00

#7262: -  

 Ik ben helemaal niet eens met u.

Dat het fatsoen van mensen vervaagt, okee, weten we al. We vernemen het. Economie is slecht, de belastingen worden steeds hoger, huizen  kunnen onmogelijk worden verkocht, echtsheidingen  maken mensen financieel kapot, spanningen, kinderen zijn dislektisch, hebben ADAD, kunnen moeilijk leren, second love, enz...Resultaat: normen en waarden worden niet altijd stipt nageleeft.

Dat klopt, maar mensen blijven de juiste normen verdedigen. Mensen reageren verontwaardigd naar deze incidenten. NEdrlanders nemen andere "Tokkies"kwalijk, en blijven tog voor vrijheid en democratie kiezen.

Het is niet waar dan Nederlanders de normen en waarden allen in relatie met allochtonen noemen! Het kan makkelijk geverifieerd worden.

Dit is de eerste punt, en de tweede punt is: het feit dat iemand onbeschoft wordt of op second love gaat zoeken heeft niets te maken met het chanteren "moord an alle Joden", met de sharia te claimen, met een verbod op filmen op de openbare weg te zetten (en dit alles okee vinden wanneer door andere gepleegd wordt). Er is een groep mensen (demonstranten) die dit alles goed vindt, en de politiek (de heer van Aartsen) vertrouwt dat "geen strafbare feiten zijn geconstateerd".

Wat zou gebeuren als een groep aanhangers van Hayan Hirshi Ali zou schreuwen "dood an alle moslims, maak se af, aan de gas, volkenmoordenars en onthoofderaars, wrouwenverminkeraars, weg ermee". 

Iedereen zou wild worden "Ben je gek of wat? Wat heeft Aboutaleb met de onthoofders en de vrouwenverminkers mee te maken? Waarom moet hij dood?"en let op, Aboutaleb heeft een dubb ele paspoort, hij is half burger van NEderland en half van een andere land.

De Joodse burgers van Nederland zijn Nederlanders! Een groep mensen op straat schreeuwt dat ze dood moeten, er is politie aanwezig, MET bovendien EEN VERTAALER die vanuit het Arabisch kan vertalen, zodat ook de Arabische kreten kunnen verstaan worden, en de politie "constateert"niets vreemds aan de hand (terwijl begin Julie dit al zich voor had gedaan). Nu is het 24 Juli, en hetzelfde gebeurt. Jozias van Aartsen moet een commentaar leveren en hij zegt: we hebben niets strafbaar geconstateerd.

En afgelopen Zondag, bij de demonstratie voor vrijheid, de groep verschijnt WEER, met dezelfde ISIS vlaggen, met de bivakmoetsen, en ook met stenen! Nu gaan ze stenen gooien.


Gast

#7271

2014-08-12 21:10

Ik zou normaal gesproken best met u verder willen discussiueren, maar er waart hier een malloot rond (zie 7268) die elk normaal gesprek volledig onmogelijk maakt. Ik heb daar geen behoefte aan. Gedag.


Gast

#7272

2014-08-12 22:32

Why Muslims Hate Terrorism More

Muslim groups and leaders are constantly denouncing terrorism, but most Americans simply never see it. Answer? Make sure they see it.

Here we go again. Another so-called Islamic terrorist group, ISIS, is committing horrific atrocities. And Muslims are again called upon to denounce them.

How can anyone believe that small groups of terrorists accurately represent Islam or Muslims worldwide? If, let’s say, half of the 1.5 billion Muslims in the world were killing innocent people like ISIS is, it would be pretty hard for me to deny that those actions represent the faith on some level.

But we don’t see that. What do we see? ISIS slaughtering Muslims on a daily basis. ISIS is also despicably attacking Christians and of course the Yazidis, but the reality is that over the past five years, close to 90 percent of the victims of these “Islamic” terrorists are Muslims. ISIS even killed a Muslim professor in Iraq whopublicly opposed the group’s hounding of Christians. Denounce them? I need to be protected from them.

Despite this reality, I, along with Muslims worldwide, have consistently condemned terrorism over the years waged in the name of Islam. We saw this after the 2013 Boston marathon bombing, as Muslims leaders across the United States spoke out. A few months ago, when Boko Haram kidnapped the young girls in Nigeria, Muslims again universally denounced their action, calling them “blasphemous” for claiming their actions were based on the tenets of Islam.

And once again with ISIS we have seen universal condemnation by Muslims leaders in the United States and abroad. For example, the two biggest Muslim-American groups, ISNA and CAIR, unequivocally denounced ISIS. CAIR’s statement notes in part: “American Muslims view the actions of ISIS as un-Islamic and morally repugnant. No religion condones the murder of civilians, the beheading of religious scholars or the desecration of houses of worship.”

In the United Kingdom, 100 Sunni and Shiite Imams have joined together to condemn ISIS. Muslim leaders in Indonesia and Turkey did the same. And the head of the Arab League stated that the league “strongly denounced” ISIS and its attacks on Christians in Iraq.

Despite this avalanche of condemnations, it’s clearly not reaching—or not persuading—many of my fellow Americans. In fact, a Zogby poll released just last month found alarmingly that the favorability ratings for Muslims in the United States had fallen from 36 percent in 2010 to 27 percent.

This is distressing but understandable. When people see only negative images of Muslims in the media, they will naturally believe the worst.

Compounding this problem is that Muslims are small minority group in the United States, totaling about 2 percent of our population. Indeed, a July Pew poll found that only 38 percent of Americans personally knew a Muslim. This lack of exposure also contributes to the negative views of Muslims because people don’t have personal experiences to offset the negative media images.

This brings me to a question I often ask myself: What can we do to reach out to more of our fellow Americans to make it clear we despise these terrorists and they don’t represent Islam?

There’s no easy answer. And this issue is made more complicated by the fact that within the American Muslim community there’s a difference of opinion on how to approach it. Some say we should publicly increase condemnations of the terrorists. Other say we already have, so what can we do more? Another faction says why should we denounce people who we have zero connection with? We don’t call on other religious groups in the United States to denounce their worst examples.

My suggestion is a multi-faceted approach. One is increasing the interfaith work that many in our community employ in hopes of reaching more people of other faiths. I’d love to start an “Adopt a Muslim” program so everyone can have a Muslim friend!

But my experiences lead me to believe that the key is the media. It possesses the power to both humanize and demonize minority groups. Plus, it enables smaller minority groups to share their own story on their own terms with millions of people across the country.

In fact, on Monday, I witnessed firsthand the power of an increased presence of Muslims in our media. A friend of mine, Rick Ungar, was guest-hosting the SirusXM radio show “Stand up with Pete Dominick,” on which I frequently appear and sometimes guest-host. During the show, Ungar commented, in a well-intentioned manner, that he didn’t see enough Muslims denouncing terrorism.

After his statement, he received immediate pushback on Twitter from listeners who had heard me and other Muslim guests on the show denouncing terrorism numerous times in the past. A few minutes later, Ungar reached out to me to call in to the show. I did, and we again discussed the efforts and struggles of Muslims in denouncing terrorism effectively. But if Muslims had not in the past been guests on that show, Unger’s statement would likely have gone unchallenged, further perpetuating the narrative that Muslims are not speaking out.

To me, it’s simple: The more American-Muslims in the media, the more people will see that Muslims are frankly like most other Americans.  We simply want to raise our families, keep our jobs, take a summer vacation, and if lucky, put away a little money each year.

Now comes the hard part: How to convince media outlets to be more inclusive when it comes to Muslim-Americans? Some already have been very embracing, especially online media publications that have made it a priority to present diverse voices because it yields content that’s both more nuanced and distinctive. But on TV news, both network and cable, there are few Muslims who are a regular part of that media landscape. Take a moment and count the Muslim anchors or Muslim network contributors you’ve seen. (That shouldn’t take long.)

I’m hopeful we will see changes in the near future because there are now more American Muslims working in the media than ever before. Until then, I will continue to do my part by vocally denouncing those who claim they are acting in the name of my faith. Not because I think they in any way represent Islam or because I think it will make my life easier. I do it because I don’t want the next generation of American-Muslims to grow up in a country where they are discriminated against or viewed as less than fully American simply because of their faith.

 

http://www.thedailybeast.com/articles/2014/08/12/why-muslims-hate-terrorism-more.html

 


Gast

#7273

2014-08-12 22:33


Gast

#7274 Re: Why Muslims Hate Terrorism More

2014-08-13 06:59

#7272: -  

My dear friend,

there are at least two sentences in your contribution that make me feel -at least- scared, if not outraged. Let's start with the first: 

 

"but the reality is that over the past five years, close to 90 percent of the victims of these “Islamic” terrorists are Muslims. ISIS even killed a Muslim professor in Iraq whopublicly opposed the group’s hounding of Christians. Denounce them? I need to be protected from them."

 

Why, do you think that this would make ANY difference in a Westerner's view of ISIS? Since they really kill 90% of muslim civilians we would have less reasons to protest against it? We would feel less outraged? You are sick in you mind! You are applying to me the same standard of judgment that you use yourself! If Christians are slaughtered, or Jews, ah, not so bad. But WE DON"T THINK LIKE YOU. You are disclosing your prejudices!

 

"ISIS even killed a Muslim professor in Iraq who publicly opposed their hounding of Christians. Denounce them? I need to be protected by them"

 

Shame on you! It's You, just the people who have a rotten thinking like this who are our problem in the west. We are outraged that a professor has to pay with his life for saying what he thinks! We speak up, we find it unacceptable, we revolt against it.

You, on the other hand, instead of denoncing the ultimate evil, instead of STANDING UP against terrorists, speak out, DO SOMETHING, what do you say "Denounce them? I have to be protected from them!". What do you seek? ....to be protected! You want to shout up and let "someone" do the job. "The superpowers" are responsible for each beheading in Iraq, for each person that is buried alive, for the gassing of children during the civil war in Syria....it is always America, it is always the Sionist, it is never You.
"The media" can solve the problem. It is never "we have to solve the problem", it is always "them", someone else who must do something more. This is exactly the problem that makes me hopeless.

Why don't you make a contribution here saying: "I SAW IT, we are utterly lost in Iraq, in Syria, in Gaza", we thrive on horrors, killing, blood, terrorism. When terrorsits kill 3500 people WE CELEBRATE for happiness. When three Jewish kids are slaughtered we distribute candies and sweets and Gaza and make a party....We are lost! Why don;t you say this?

 

And now the second concept:

Listen, listen:  "100 Imams in the UK have condemned ISIS". 

 

Really? My oh my, I can't believe what I hear: " "as much as" 100 people have spoken out.

Oh, yes, now I can die happy!

 

SO tell me, mr. my friend the thousands that rioted in PAris with the ISIS flags and molotov cocktails, those who paraded in New York, In Los Angeles, in Washington chanting to kill the Jews, those who upset Manchester and London screaming "Allahu Akbar, kill the Jews"and those who make trouble in The Hague sporting the ISIS flags and apparel, HOW MANY ARE THEM? hundred or more?

 

So, what you are trying to tell me now is that I have to be content with the 100 imamas who condemned ISIS and IGNORE those who march with the ISIS flagts UNDER MY HOUSE screwing "all the jews to the gas????"

You are a hypocrite!

You are denying facts and would like to sweep me into your numb of ignorance, hypocricy, and utter stupidity.

If you don't want to show so obviously your lack of critical thinking I think you better think more and talk less. You have not impressed me, on the contrary, you have confirmed me that something queer has happened to the world!


Gast

#7275

2014-08-13 07:27

weg met deze man die onze stad naar de kloten helpt