weggeefwinkel kinrooi, dit mag niet verdwijnen!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie weggeefwinkel kinrooi, dit mag niet verdwijnen!.


Gast

#1

2014-08-08 13:45

De weggeefwinkel is een goed initiatief voor mensen die wat spulletjes nodig hebben maar er financieel niet zo goed voor staan. Er moesten meer organisaties zoals de weggeefwinkel bestaan, er zijn echt mensen die daar mee geholpen worden.

Gast

#2

2014-08-08 14:00

Zeer mooi initiatief, zo hoeven mensen hun spullen niet op het containerpark te gooien maar kunnen ze er andere mensen mee helpen (die het misschien minder breed hebben) het is voor iedereen beter zowel voor de gevers als de krijgers


Gast

#3

2014-08-08 14:07

Deze gratische winkel moet gewoon blijven bestaan ... is in belang van ieder mens

Gast

#4

2014-08-08 14:19

Het is een heel mooi initiatief waar al heel veel mensen mee geholpen zijn, dit mag echt niet verdwijnen.! Deze mensen hebben echt nood aan een grotere ruimte !!!!!!

Gast

#5

2014-08-08 14:41

Waarom deze weggeefwinkel moet blijven....!!!! Dat is toch heel simpel niet...???? Onze leden zijn overgelukkig met de hulp die word geboden door al onze 900 leden iedereen helpt iedereen en ja hoor helemaal gratis , maar gemeente kinrooi kent dat woord hier precies niet eh ....!!!!! BLIJVEN MOET DE WEGGEEFWINKEL......!!!!

Gast

#6

2014-08-08 14:59

De weggeefwiinkel is het beste initiatief wat er bestaat. Zo kunnen mensen die het financieel moeilijk hebben ook eens hun huisje mooi installeren of hun kids eens gelukkig maken met de vele donaties. Ikzelf heb mijn kids al een paar keer kunnen gelukkig maken en mijn huisje ingericht

Gast

#7

2014-08-08 15:16

De weggeefwinkel is iets waar de samenleving nood aan heeft. Er zijn veel spullen die door de kringloopwinkel geweigerd worden omdat ze niet meer in perfecte staat zijn, maar zeker nog niet ten dode zijn opgeschreven. Mensen kunnen met deze spullen nog geholpen worden. Door spullen te doneren aan de weggeefwinkel word er geholpen om de armoede in belgie te verminderen en dit is ook nog eens goed voor het milieu omdat ze niet weggegooid moeten worden. Wat kan er hier op tegen zijn??

Gast

#8

2014-08-08 15:22

beter als de kringloopwinkel, die maken geld  van onze gratis spullen,  dit is en blijft gratis


Gast

#9

2014-08-08 15:36

Knap hoeveel mensen zich belangeloos inzetten voor anderen te helpen.

Gast

#10

2014-08-08 16:00

Dit is een geweldig initiatief! Niet alleen voor mensen die het financiel wat moeilijker hebben, maar voor iedereen gewoon! Geen grote afvalberg meer en in plaats van alles weg te gooien, kan je er iemand anders nog heel blij mee maken. En wanneer je zelf eens iets zoekt (ik ben een juf en kan ook niet altijd nieuwe spulletjes kopen) dan kan soms een andere persoon mij verder helpen. Toch super!! En dan de enthousiasme van de vrijwilligers, abnormaal knap wat die doen voor de samenleving!! Zeer enthousiast over dit initiatief!! 


Gast

#11

2014-08-08 16:12

Dit moet gewoon in deze tijd, heel veel mensen leven in armoede,en dit initiatief van deze mensen,van de weggeefwinkel,is heel goed.De mensen hebben hier baat bij en nood aan wie teveel heeft of iets kan missen geeft het weg gratis,en wie dat nodig heeft krijgt het gratis.
De gemeente en de OCMW moeten hier achter staan en een locatie gratis aanbieden.

Gast

#12

2014-08-08 16:15

Doe zo verder!! Succes met het vinden van een grotere ruimte!

Gast

#13

2014-08-08 16:22

Geef de mensen de kans om elkaar op deze manier te helpen... Is toch beter dan ruzie onder elkaar..

Gast

#14

2014-08-08 16:50

Dit is een super initiatief waar veel mensen echt nood aan hebben!  Het wordt dringend tijd dat deze mensen gesteund worden in onze gemeente voor een grotere ruimte!  Je hoofd in het zand steken is geen oplossing!  Doe iets voor je eigen inwoners Ocmw en gemeente kinrooi!!!

een dikke pluim trouwens voor de personen van de weggeefwinkel, want zij zetten zich gratis in voor de medemens!

een bewonderaar

#15 Re:

2014-08-08 19:06

#1: -  

 ik vind de weggeefwinkel een heel goed inisiatief voor mensen die het niet breed hebben overal vragen ze geld voor en sommige mensen kunnen da echt niet aan alles uitgeven zoals kleding enz.bij de weggeefwinkel kunnen ze hier gratis voor die digfen terecht ook is het een heel goed projeckt voor het millieu want die kledij en huisraad enz krijgen een 2de leven als je de weggeefwinkel weghaalt aal je de glimlach weg van een kind dat blij  is dat hem weer iets anders krijgt NIET DOEN DUS DE WEGGEEFWINKEL MOET BLIJVEN!!!!!!!!!!!

Zwanneke

#16 super mensen

2014-08-08 19:07

De weeggeefwinkel is een fantastisch initiatief dat eindelijk is in gang gezet voor onze eigen mensen.  Er worden hier zoveel initiatieven gedaan naar andere landen, terwijl er hier zo veel mensen van ons eigen het zo moeilijk hebben.  Zowel door schuldbemiddeling als door scheidingen als door verlies van jobs, ....

Daarom een dikke duim ophoog voor de initiatief nemers die er dan ook uiteindelijk vrijwillig al hun tijd insteken.

Het zou dan ook leuk zijn dat ze eindelijk ook ergens een vele grotere ruimte kunnen krijgen waar ze al hun spulletjes veilig en proper kunnen openstellen, aangezien de huidige plaats toch wel degelijk te klein aan het worden is. En dit natuurlijk op een gratis basis, aangezien deze mensen ook alles gratis weggeven en er gratis hun tijd in steken.

DOE ZO VERDER; ik ben zeker super blij met dit initiatief aangezien ik er zelf door mijn schuldbemiddeling toch ook gebruik van maak.


Gast

#17

2014-08-08 20:16

Dit moet gewoon blijven bestaan. Mensen die het de dag van vandaag financieel moeilijk hebben kunnen zich hier verder behelpen.Of gaan die dik koppen in brussel de helft van hun loon afstaan voor ons. DIT IS EEN SUPER INITATIEF EN HET MOET GEWOON BLIJVEN SIMPEL


Gast

#18

2014-08-09 06:46

Ik had voordien hier nooit van gehoord ,maar vind dit zo'n leuk initiatief . Dit zou eigenlijk niet mogen bestaan maar jammer genoeg zullen ze in de toekomst meer en meer nodig zijn. Dus aan al de vrijwilligers "GA ER VOOR" er zijn echt mensen die dit nodig hebben . SUPER mooi initiatief.


Gast

#19

2014-08-09 07:58

fijn dat er mensen zijn die zich belangeloos inzetten voor anderen

Gast

#20

2014-08-09 08:10

Is beter als de kringloop winkel.Daar moet je betalen en is ook al niet meer goedkoop.Tewijl we het daar ook gratis afgeven!!!!

Gast

#21

2014-08-09 09:31

dit moest meer bestaan, mensen die belangenloos en vooral zonder centen te vragen iets voor hun(arme) medemens doen. werk ze in Godsnaam nu eens niet meer tegen en werk eraan mee. go weggeefwinkel go. doe vooral zo voort, dit is hartverwarmend

Gast

#22

2014-08-09 10:33

De openbare diensten moeten durven toegeven dat er ook in hun gemeente armoede is. Een initiatief als deze moet blijven bestaan en ondersteund worden. Het is 1 van de laatste tekenen van respect en naasteliefde die al zo lang verloren lijkt te gaan.


Gast

#23

2014-08-09 16:20

ik vind deze winkel ideaal voor mensen die niet veel hebben.

Gast

#24

2014-08-12 22:56

doe zo verder lieve mensen en al bedankt voor de hulp die ik al heb mogen hebben

Gast

#25

2014-08-13 02:42

Maak plaats vrij om de weggeefwinkel te kunnen verder laten bestaan